בחירת במת ההרמה המתאימה ביותר לקבלן שיפוצים

קבלני שיפוצים זקוקים לבמת הרמה שתאפשר להם להרים לגובה גם את הציוד וגם את העובדים.

אז איך בוחרים את הבמה הנכונה ומה בעצם ההבדל בין הדגמים השונים? הנה המדריך המלא.

 

במת הרמה "מרימה" לקבלני השיפוצים

במת הרמה מקלה על קבלני שיפוצים ומאפשרת להם להתמודד גם עם דרישות מורכבות במיוחד. אם הדרישות של הלקוחות הן לעבודה מהירה בגובה, הפתרון היחיד שעומד לרשות קבלני השיפוצים הוא שימוש בבמה ייעודית. בניגוד לעגורן או מנוף למשל, במת הרמה מאפשרת להרים לגובה גם את העובדים וגם את הציוד. אז בזכות הבמה, קבלני שיפוצים מסוגלים לקחת על עצמם פרויקטים גדולים ולהתמודד עם דרישות מיוחדות של חיפוי החלק העליון, שיפוץ גגות וכן הלאה.

השאלה היא מה קבלני שיפוצים צריכים לעשות כדי לבחור את הבמה שהכי מתאימה להם. מצד אחד, יש היצע רחב מאוד של במות הרמה וגם הבדלים יחסית משמעותיים בין הדגמים. מצד שני, ההיצע הגדול עלול לגרום בלבול אצל קבלני שיפוצים. לכן, מה שכדאי לעשות זה להגדיר את אופי הפרויקט והצרכים ורק לפי זה לבחור במת הרמה ספציפית.

 

הבדלים בין במות הרמה

הבמה המתאימה ביותר לקבלן שיפוצים היא זו שתאפשר לו לבצע את העבודה בגובה מהר וביעילות. בשביל להבטיח את זה, צריך למשל להכיר את ההבדלים בין במות הרמה מספריים חשמליות, במות הרמה מפרקיות דיזל ובמות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי.

במות הרמה מפרקיות דיזל מגיעות להספק גבוה ומאפשרות זמן עבודה ממושך. לעומת זאת, במות הרמה עם מנוע חשמלי יכולות להתאים לעבודה במקומות סגורים, הן חוסכות בהוצאות והן עוזרות לשמור על איכות הסביבה. לשם השוואה, במות הרמה מספריים בדרך כלל פחות יתאימו לקבלנים – אבל הן בהחלט יכולות לעזור עם פרויקטים של שיפוצים קטנים.

 

באיזה גובה מבצעים את השיפוץ?

אי אפשר לבחור במת הרמה בלי להחליט מראש לאיזה גובה רוצים להגיע. אם הקבלן מעוניין שהבמה תעמוד לרשותו ולרשות העובדים בכל סוגי הפרויקטים, הוא חייב להחליט על הגובה המקסימלי.

הגובה המקסימלי של כל במת הרמה משפיע על המחיר ועל הביצועים שלה. ככל שהבמה מגיעה גבוה יותר, כך המחיר שלה יעלה. מצד שני, לא כל קבלני השיפוצים מבצעים עבודות בגובה רב וחלקם מתמחים בעבודות על בנייני מגורים של 2-3 דירות. אז במקרים כאלה, אפשר לחסוך בהוצאות ועדיין לבחור את הבמה המתאימה.

 

השוואת מחירים בין במות הרמה

קבלני שיפוצים יכולים להחליט האם לשכור או לקנות במת הרמה. השכרה תשתלם לקבלן בפרויקט חד פעמי, בעוד רכישת במת הרמה תתאים לקבלנים שמבצעים הרבה עבודות בגובה.

אבל בכל אחד מהמקרים הללו, רצוי להשקיע זמן גם בהשוואת מחירים. רק אם המחיר מתאים לתקציב של הקבלן והבמה מתאימה לדרישות שלו, העסקה תוגדר מוצלחת.

 

כף הרמה

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »