בחזרה לעתיד: הכל על כרטיסי הביקור הדיגיטליים

בואו נודה באמת. עידן כרטיסי הביקור המודפסים נגמר, בדיוק כמו שהפסקנו לחפש בעל מקצוע בדפי זהב. כולם היום נמצאים באינטרנט, אז למה שלא תעשו לכם כרטיס ביקור דיגיטלי?תמיד נגיש בכל מקום ובכל זמן.

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ממש כמו כרטיס ביקור פיזי, רק שאפשר לגשת אליו באמצעות הסמארטפון. תוכלו לעצב כרטיס ביקור עם התמונה שלכם, הלוגו, שם בית העסק, לבחור את הצבעים ולעצב את כרטיס הביקור שהכי ישקף אתכם.

די העולם השתנה, ממש כמו שלאט לאט אנשים כבר לא מסתובבים עם ארנק, כי הם פשוט משלמים מהטלפון שלהם, ככה גם כרטיסי הביקור הפיזיים נעלמו מהעולם. תחשבו על זה, אתם מגיעים לכנס גדול ובסריקה קלה דרך המצלמה, ואפשר לשמור את המספר שלכם בקליק בטלפון, כמה קל ונוח.

כרטיסי ביקור דיגיטליים

היתרונות בכרטיס ביקור דיגיטלי

לעומת כרטיסי הנייר, אין ספק שכרטיס הביקור הדיגיטלי בעל יתרונות רבים:

 

נוחות שימוש

לא צריך להסתרבל יותר ולהסתובב עם קופסה שבה יש את כל כרטיסי הביקור שלכם. כל מה שצריך לעשות זה להוציא את המכשיר הנייד שלכם, ככה גם הלקוח הפוטנציאלי שלכם יוכל להיזכר בכם בעזרת התמונה שתשימו בכרטיס.

 

הוצאה חד פעמית

בעוד שכרטיסי ביקור פיזיים צריכים להתחדש בכל פעם, לאחר גמר המלאי, הכרטיס הדיגיטלי מאפשר לכם שימוש חוזר. במידה ותרצו להחליף עיצוב בהמשך, תוכלו לתקן את הקיים.

 

איכות הסביבה

כרטיסי הביקור הדיגיטליים רב פעמיים לא נדרשת הדפסה בשבילם והם נמצאים במכשיר הנייד. תחשבו כמה כרטיסי ביקור פיזיים אתם מחלקים בכנסים, הרבה פעמים מתוך אי נעימות והם נזרקים בסופו של דבר לפח. חבל על הסביבה.

כרטיסי ביקור דיגיטליים

קל לשמור

כרטיס ביקור פיזי עלול ללכת לאיבוד, לעומת כרטיס דיגיטלי שנותן את האופציה לשמור את המספר שלכם ישירות בטלפון של הלקוח. ככה תוכלו להקל עליו. תחשבו לעצמם איזו פריווילגיה זו שהוא יכול לשמור אתכם בקליק.

 

הדרך לקדם את העסק שלך

זה לא משנה איזה עסק יש לכם, או איזה נותני שירות אתם. כרטיס דיגיטלי ישרת אתכם גם בשימוש בכנסים, אל מול קולגות, או בחוגים מקצועיים ויוכל גם לשרת אתכם מול לקוחות ואפילו ספקים חדשים.

קיימות מגוון אפשרויות שונות לעיצוב כרטיס הביקור עם פיצ'רים שונים, אפשר להוביל לאתר במידה ויש לכם, לצלצל ישירות, או לשמור את המספר בטלפון. תוכלו לעצב את הכרטיס איך שתרצו. הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי זה תהליך קל, נוח ויעיל.

 

לסיכום

העתיד כבר כאן, כרטיסים דיגיטליים הפכו להיות נפוצים יותר ובצדק. כמו שציינו במאמר, כרטיסים דיגיטלים נוחים יותר לשימוש, הם נגישים, ידידותיים לסביבה וגם, קל לשמור אותם. באמצעות הכרטיס הדיגיטלי, הלקוח יכול להכניס את המספר שלכם ישירות לטלפון בכמה פעולות פשוטות מבלי להסתבך.

כרטיסי ביקור דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם

לרענן את המלתחה העסקית שלך
עסקים
כך תרענן את המלתחה העסקית!

בחירה של בגדים למלתחה העסקית זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם בדים איכותיים, מותגים נחשבים וחנויות מקוונות שיאפשרו לבצע רכישה

קרא עוד »