ארבעה ספקים שחשוב להביא לחתונה שלכם

מתחתנים? קולולולו! איזה כיף ושיהיה במזל טוב! אם כבר התחלתם את ההכנות לחתונה בוודאי שמתם לב שמדובר באירוע לא פשוט לארגון הדורש סדר, סבלנות, חקר שוק ועבודת צוות מדהימה. 

אחד הדברים הכי חשובים בחתונה הם הספקים שתעבדו איתם. חשוב לבחור בספקים טובים, אמינים ומנוסים. אחרי הכל, אתם תרצו את הטוב ביותר עבור החתונה שלכם, ולכן חשוב לעשות חקר שוק כדי לדעת מי הספקים הכי מתאימים לחתונת החלומות שלכם.

שני טיפים חשובים: 

  • מרגע שהחלטתם להתחתן פתחו או האוזניים העיניים ובלוטות הטעם באירועים שאתם מגיעים אליהם, כך תוכלו להכיר את הספקים שהכי אהבתם ולהביא אותם לחתונה שלכם.
  • ארגנו את החתונה ברוח טובה ושימרו על אנרגיות חיובית. חתונה עלולה להיות מורכבת ואמוציונלית. עשו את התהליך באהבה ואנרגיות טובות ככל הניתן. זה יעזור לכם גם בהעמקת הקשר הזוגי.

 

אז איזה ספקים הכי חשוב להביא לחתונה שלכם?

אלכוהול ושתייה

נכון שחשוב לשים דגש על אוכל ומוזיקה, אבל אנחנו רוצים דווקא להתחיל באלכוהול ושתייה. בחתונה טובה עניין השתייה תופס מקום של כבוד. חשוב לוודא שיש סוגי משקאות המתאימים לכל סוגי האורחים שלכם. חשוב שיהיה  יין חגיגי, שמפניה מפנקת וגם כל מיני סוגי אלכוהול נוספים. לא לשכוח להשקיע גם בקפה טוב. אורחים רבים מחפשים את כוס הקפה הקטנה שתעזור להם להמשיך לחגוג ולהרים איתכם. לכן חשוב שיהיה לכם ספק שתייה מעולה ומנוסה שיכול לקחת בחשבון את הצרכים השונים של האורחים.

אז איזה ספקים הכי חשוב להביא לחתונה שלכם

הזמנות

הזמנה טובה היא יריית הפתיחה של האירוע המרגש שלכם. למרבה המזל הזמנות היום הן דיגיטליות. הזמנות דיגיטליות הם מהפכה אמיתית בעולם החתונות. יש להן יתרונות רבים אך המרכזי שבהם הוא מעקב קל ופשוט אחר כמות האורחים שיגיעו.

לספקי הזמנות יש מערכות פשוטות לתפעול, אך קריטיות מאד לחתונה, שיאפשרו לאורחים שלכם לאשר השתתפות בקלות דרך אישורי הגעה בווצאפ. אישור הגעה יעזור לכם מאד בהכנות ואף יכול לחסוך לכם לא מעט כסף. בנוסף תוכלו לעצב את ההזמנה בעצמכם בקלות דרך אפליקציית או אתר החברה שתבחרו.

 

צלמי ווידאו וסטילס

תיעוד וצילום האירוע הוא אחד הדברים הכי חשובים. אל תחכו לרגע האחרון לסגור אותם. חשוב למצוא צלם או צלמת מקצועיים ומנוסים. התעניינו באלבומי חתונה שונים ובחרו את הסגנון שיתאים לכם בדיוק. לכל צלם יש סגנון קצת אחר ולכן חשוב שתמצאו את מי שאתם הכי מתחברים אליו כדי שישאר לכם זכרון מושלם מהאירוע.

צלמי ווידאו וסטילס 

אוכל

הקייטרינג שתבחרו לאירוע שלכם הוא אחד הדברים החשובים והטעימים באירוע. מומלץ לבחור בחברה שכבר הייתם פעם באירוע שהם סיפקו בו את האוכל. כך תוכלו לקבל אינדיקציה טובה לאוכל שיהיה באירוע שלכם. אם אתם מתכננים מסיבה גדולה שתמשך עד השעות הקטנות של הלילה, חשוב לחשוב גם על משהו טעים לסוף הלילה. אז תכננו הכל בכיף והנאה וחפשו את הספקים הכי טובים שיארגנו לכם חתונה מדהימה. ושיהיה במזל טוב.

ארבעה ספקים שחשוב להביא לחתונה שלכם

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »