ארבעה טיפים שיעזרו לכם להתחיל לשחק פוקר

חושבים להתחיל לשח פוקר? פוקר הוא אחד המשחקים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות. מדובר במשחק מדהים הפועל בכמה מישורים, מלא רבדים ומאד מעניין. שילוב של אסטרטגיה, חשיבה פסיכולוגית, מזל ואקשן הופכים אותו ליותר ויותר פופולרי בכל רחבי העולם.

פוקר הוא משחק שלומדים בחמש דקות אך מתמקצעים בו כל החיים. אם אתם רק מתחילים חשוב להתחיל בחכמה ובחשיבה מעמיקה, כך תהיה לכם חוויה חיובית ממנה תוכלו לצמוח! הכנו לכם מדריך מעולים עם ארבעת הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכם להתחיל לשחק ולהפוך להיות שחקנים מעולים. קדימה מתחילים!

 

הכירו את החוקים לעומק

בפוקר חשוב לדעת את החוקים השונים היטב כי לשלוט במשחק. דבר ראשון והכי חשוב לימדו ידיים בפוקר ואיך דירוג הידיים עובד. וודאו שאתם יודעים היטב את סדר הידיים ואיזה יד הכי חזקה. אך יש עוד חוקים רבים שחובה ללמוד. חשוב לדעת מתי מהמרים ואיך מהמרים. בכל סיבוב אפשר להמר מספר פעמים או להתקפל. אם מישהו העלה את הסכום עליכם להשוות או לעלות בנוסף חשוב לבדוק כיצד סדר הישיבה משפיע על המשחק.

איך מחלקים? ואיך מיקום הדילר משפיע על השולחן. לימדו לחלק ולערבב היטב ככה תוודאו שאתם חלק מהמשחק ומבינים את המשחק לעומק. ככל שתכירו את החוקים יותר טוב תרגישו יותר בטחון. בטחון הוא עניין חשוב בפוקר. עליכם להרגיש בטוחים במשחק, בחוקיו ובעצמכם כדי להיות שחקנים מעולים.

טיפים שיעזרו לכם להתחיל לשחק פוקר

אימון

הטיפ השני והחשוב מאד הוא – התאמנו! אם אתם מתחילים לשחק פוקר אחרי שלמדתם את חוקי המשחק לעומק ואת האסטרטגיות השונות החלו להתאמן! בעידן האינטרנט קל יותר מתמיד להתאמן בפוקר. תוכלו להתאמן מהבית באתרי משחקים מעולים ומקצועיים. תוכלו גם להתאמן במשחקים ידידותיים בבית או עם חברים לפני שאתם מתחילים ממש להתנסות במשחקים והימורים. כך תלמדו איך אתם בתור שחקנים, מה אתם צריכים לשפר ואיך תהפכו לשחקנים מעולים.

 

תעבדו על פרצוף הפוקר שלכם

אולי זה נשמע לכם מצחיק אבל פוקר פייס הוא אחד הדברים הכי חשובים בפוקר. שחקנים שיודעים לעשות פוקר פייס מעולה הם לרוב שחקנים טובים יותר עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר. התאמנו עד שתגיעו למצב בו אי אפשר לקרוא על הפרצוף שלכם את התגובה הרגשית שלכם.

עליכם להפגין אדישות וקלילות בין אם קיבלתם יד מדהימה או יד בינונית מאד. הדבר חשוב בעיקר כשמקבלים קלף חדש במהלך הסיבוב עצמו. לפעמים בתוך קלחת המשחק אתם עלולים לשכוח את הפוקר פייס שלכם לכן חשוב להתאמן עליו הרבה כדי שהוא יהיה נגיש עבורכם.

 

ערכת פוקר טובהֿ

אם אתם רק מתחילים לשחק רכשו ערכת פוקר טובה. ככה תוכלו לארגן ערבים גם אצלכם בבית. תוכלו להתאמן על ערבוב וחלוקת הקלפים ואולי אפילו סתם לעשות משחקים ידידותיים עם בת הזוג או עם השותפים שלכם. אז קחו את כל הטיפים ויישמו אותם בשמחה ככה תהפכו להיות שחקנים פוקר מעולים. בהצלחה!

לימדו ידיים בפוקר

אולי יעניין אותך גם

הימורי ספורט
למבוגרים
איפה הכי כדאי להמר הימורי ספורט?

עולם הימורי הספורט גדל ומתפתח בקצב מסחרר. הוא מציע לשחקנים מגוון רחב של אפשרויות הימור, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות. באופן כללי, לבחירת מקום להימורי ספורט אין

קרא עוד »