אסלות – לא פח הזבל שלכם

בעוד שחלקנו משליכים לאסלה מגבונים לחים ושלל אוצרות אחרים, חלקנו מבינים שהאסלה היא לא פח אשפה. במקרה הכי פחות גרוע, אתם תובילו לסתימה אצלכם בבית באסלה. במקרים עוד יותר לא נעימים, תובילו לפיצוץ בצנרת שלכם ושל השכן שלכם.

אין דבר יותר מבאס מאשר ריחות של ביוב שעולים בבניין מגורים או בבניין משרדים. מתי זה קורה? ובכן, זה קורה מתוך סיבות שונות, לרבות הסיבה של סתימה באסלה.

הסתימות באסלות נוצרות כתוצאה מלכלוך שאנשים משליכים לאסלה, לפעמים אפילו אלמנטים קשיחים. ושלא תחשבו שבגלל שמגבון הוא לח ולא קשיח, יהיה אפשרי להשליכו לאסלה. הנה כל המידע:

 

האם מגבונים לחים מתכלים או מצטברים בצנרת האסלה?

בימינו ישנם מוצרים אשר מתכלים בצורה טובה יותר ומהירה יותר. אם אתם משתמשים רבות במגבונים לחים ואתם משליכים אותם לאסלה, תוודאו שרכשתם מגבון מתכלה.

המגבונים שאינם מתכלים פשוט נאספים ומצטברים בצנרת של האסלה. בשורה התחתונה, זה בסוף יוביל לסתימה באסלה.

אם אתם צריכים לפתוח סתימה באסלה, חשוב לדעת כמה עולה פתיחת סתימה באסלה. אנחנו מיד נציין כמה עולה לפתוח סתימה באסלה בבית, אבל קודם כל ניגע בנקודה חשובה נוספת.

שימו לב, תמיד כדאי לבדוק מחירונים של עבודות אינסטלציה. באתר www.xblade.co.il תוכלו לקבל את כל הפרטים הנדרשים לכם. כמו כן, תוכלו להזמין אינסטלטור בקריאה מיידית לפתיחת סתימות באסלות.

 

השוואת מחירים בין שרברבים תמיד מומלצת

באינטרנט יש לכם מגוון ענק של פורטלים ואתרי אינטרנט, שבאמצעותם ניתן להשוות מחירים ולקבל יותר מחצי מושג. ישנם מחירונים מומלצים לצרכן של עבודות אינסטלציה, מה שתוכלו לבדוק בעצמכם בעודכם בכלל בבית.

במילים אחרות, אין צורך אפילו לצאת מהבית בכדי לערוך השוואת מחירים בין אינסטלטורים. זו פריבילגיה מעולה של העידן בו אנחנו חיים.

לאחר שאתם עורכים את השוואת המחירים בין השרברבים, בעצם תוכלו להוזיל עלויות בצורה משמעותית. בשורה התחתונה, אל תתנו לאף שרברב לגבות ממכם מעבר למה שמקובל בשוק. כעת, נדבר על מחיר פתיחת סתימה באסלות.

 

כמה עולה פתיחת סתימה באסלה בבית או במשרד?

פתיחת סתימה באסלה לא אמורה לעלות לכם יותר מ-450 ₪ בממוצע. יחד עם זאת, חשוב גם לזכור שלפעמים העבודה של הפתיחה תהיה מורכבת יותר. למשל, במקרים שבהם הסתימה באסלה נוצרה כתוצאה מצמיחה של שורשים בביוב. אם זה המצב, מצפה לכם, לדאבוננו, הרפתקה.

במקרים שבהם יש צורך לבצע קטילת שורשים בביוב, אתם חייבים קבלן אינסטלציה מורשה ומקצועי למשעי. לא פחות מכך. שימו לב, השורשים תמיד יקפידו להמשיך ולחדור לצנרת האסלה אם לא יטפלו בהם כמו שצריך.

בפועל, השורשים מזהים את הצנרת בתור מקור הזנה מעולה. הם יעשו הכול כדי לחדור לצנרת ולהיות ניזונים מהדשן שיש בפנים עבורם.

אסלה באמבטיה מודרנית

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »