איתור נזילה באמצעות שימוש בגז? יש דבר כזה!

יש כל כך הרבה שיטות שמאפשרות לבדוק אם ישנה נזילה בצנרת. אלו שלא מכירים את התחום באופן מעמיק עשויים לאבד את עצמם אל מול כל המידע שקיים ברחבי הרשת בנושא זה. כדי לאפשר לכל אחד להכיר בשיטות השונות, החלטנו לכתוב סדרה של מדריכים שתעסוק בכל פעם בשיטה אחרת.

מדריך זה יתמקד באיתור נזילות באמצעות גז. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות באופן מעמיק ולהכיר מקרוב את אחת השיטות הנפוצות ביותר שיאפשרו לכם לדעת אם יש נזילה בצנרת.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו לכתוב את השורות הבאות

רגע לפני שנציג בפניכם את השיטה המדוברת, ראוי שניתן קרדיט לאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. אם קראתם את המדריכים הקודמים בסדרה, אתם וודאי יודעים שאנו מסתייעים בגורמים יודעי דבר. הפעם, פנינו אל אנשים שהזמינו בעל מקצוע שאיתר את הנזילה בביתם באמצעות שיטה להחדרת גז.

הגענו אל האנשים הללו לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון מקומי וביקשנו לשמוע פרטים בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 מתושבי השרון שציינו בפנינו את כל המידע שיש ברשותם בנושא.

 

איתור נזילה באמצעות שיטת החדרת גז

כעת, כשאתם יודעים מי עומד מאחורי המדריך הנוכחי, אפשר להציג בפניכם את ההליך של איתור נזילות באמצעות שיטת החדרת הגז. מדובר בעצם באיתור של נזילה שמתבצעת תוך שימוש במכשיר מיוחד שיש לו חיישן גז. חיישן זה יכול לזהות בקלות אם יש דליפה של גז בתוך הצנרת. ראוי לציין כי הליך שכזה מתבצע אך ורק על ידי מומחים בתחום איתור נזילות – אושר לוי הוא אחד מהם.

 

איך ההליך מתבצע?

כדי שניתן יהיה לדעת אם יש נזילה, בעל המקצוע מרוקן תחילה את המערכת של המים. כך שבעצם, הצינורות ריקים מתכולה. לאחר שזה מתבצע, הוא מכניס אל תוך הצינורות גז שכולל כ – 95% חנקן ו – 5% מימן. הגז בעצם מתפזר בתוך הצינורות ובעל המקצוע יכול לראות היכן הוא יוצא. כלומר, איפה יש נקודת שבר או סדק שמאפשרת לגז (וביום רגיל – למים) לצאת מהצנרת החוצה.

 

טיפ חשוב בנוגע לבחירת בעל מקצוע שעוסק בשיטה זו

איתור נזילות באמצעות גז זה לא עניין של מה בכך. לכן, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים בבעל מקצוע אמין ומקצועי. יצאנו לבדוק איך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם באמת בבעל מקצוע שכזה והתברר לנו שיש לכם את האפשרות לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. הכוונה היא למצוא פרטים אודות בעלי מקצוע שפועלים בשיטה זו באמצעות אחת מהדרכים הבאות:

  • כתיבת פוסט בפייסבוק
  • חיפוש שם של בעל מקצוע בגוגל וקריאת לשונית הביקורות
  • קריאת תגובות של גולשים בדפים מקצועיים באינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את כל הפרטים החשובים על איתור נזילות בהחדרת גז. מאחלים לכם שתאתרו את הנזילה במהירות.

דליפת גז

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »