אילו ביטוחים נאתר בעזרת דו"ח הר הביטוח

במהלך החיים כולנו עשינו ביטוחים אי אלו ואחרים למטרות שונות ומגוונות. למעשה ל-80% מאוכלוסיית ישראל יש ביטוח משלים בקופת החולים שכולל ניתוחים פרטים, תורים  קצרים לרופאים מבוקשים ועוד.
מיזם הר הביטוח הוא מיזם לאיתור ביטוחים. בעזרת המיזם תוכלו לקבל דו"ח מפורט עם כל הביטוחים שרכשתם או שהיו לכם בעבר ובהווה. הדו"ח יעזור לכם להבין על מה אתם משלמים ואיזה ביטוח כבר לא פעיל, האם יש לכם ביטוחים מיותרים שאתם לא זקוקים להם, או האם יש לכם כפל ביטוחים.
בעזרת המיזם תוכלו להוזיל את עלויות הביטוח ולחסוך עשרות, אם לא מאות, שקלים בשנה.

 

סוגי ביטוחים שניתן לאתר

בעזרת בדיקת ביטוחים מיזם הר הביטוח יכול לעזור לכם לאתר סוגי ביטוחים שונים. אז אילו ביטוחים נאתרים בעזרת דו"ח הר הביטוח?

  1. ביטוח חובה– פוליסת ביטוח רכב חובה המכסה נזקי גוף לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. הפוליסה מכסה כל חובה על נזק גופני, הן לך והן לאנשים אחרים, שעלול להיגרם כתוצאה מהרכב המבוטח.
  2. ביטוח מקיף לדירה– פוליסת ביטוח המכסה נזקים שנגרמו למבנה הדירה ולתכולתה בהתאם לכיסויים שנרכשו ולסיכונים הכתובים בפוליסה.
  3. ביטוח מקיף לבית העסק– פוליסת ביטוח שמכסה נזקים שנגרמו לבית העסק ולתכולתו בהתאם לכיסויים שנרכשו ולסיכונים הכתובים בפוליסה.
  4. ביטוח רכב רכוש– פוליסת ביטוח שמכסה נזקים שנגרמו לרכב שלך או לצד ג' כתוצאה משימוש ברכב המבוטח בהתאם לכיסויים שנרכשו ולסיכונים הכתובים בפוליסה.
  5. ביטוח בריאות– פוליסת ביטוח שמכסה תאונות אישיות, ניתוחים, השתלות, ייעוץ, מחלות קשות, תרופות, בדיקות, סיעודי, עובדים וזרים ועוד.
  6. ביטוח למקרה מוות– ביטוח זה מעניק את סכום הביטוח שנקבע בפוליסה עבור מוטבי או יורשי המבוטח שנפטר. בניגוד לפוליסת ביטוח חיים עם חיסכון, פוליסה זו אינה כוללת מרכיב חיסכון.

 

חתימה על טופס

 

מיזם הר הביטוח לא יוכל לעזור לכם לאתר ביטוחי חיים עם חיסכון. ישנם שני סוגים של ביטוחי חיים עם חיסכון.

  • חיסכון פנסיוני– חיסכון זה מוכר כקופת ביטוח שמזכה בהטבות מס לחוסך. במסגרת החיסכון ניתן לרגוש גם כיסויים ביטוחיים למקרה מוות או אובדן כושר עבודה (ידוע גם כביטוח מנהלים).
  • פוליסת פרט שאינה חיסכון פנסיוני– פוליסה זו אינה מזכה את החוסך בהטבות מס. במסגרת הפוליסה ניתן לרכוש כיסויים ביטוחיים למקרה מוות או אובדן כושר עבודה.

לשמונים אחוזים מאוכלוסיית ישראל יש ביטוח משלים בקופת החולים שכולל ניתוחים פרטים, תורים  קצרים לרופאים מבוקשים ועוד. זאת אומרת שלרוב הישראלים יש יותר מביטוח רפואי אחד. מומחים טוענים שאין צורך בכך ואפשר לוותר עם ביטוחים מיותרים ובכך גם לחסוך כסף.
ייתכן שבעקבות דו"ח הר הביטוח תגלו שאולי אתם יכולים לחסוך עשרות שקלים בחודש.

אולי יעניין אותך גם