איפה משיגים כרטיסים למשחקי כדורגל באנגליה?

החלטתם לקחת את הילד לטיול בר מצווה מפנק, להפתיע את אבא ליום הולדת חמישים או לקחת את בן הזוג לחופשה מפנקת בלונדון עם כרטיסים למשחק כדורגל באנגליה. אולם כיצד מוציאים את ההחלטה מהכוח אל הפועל, ורוכשים את הכרטיסים למשחק? באיזה משחק רצוי לבחור? מה טווח המחירים של הכרטיסים? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות החשובות.

 

משחקי כדורגל באנגליה

אנגליה היא מולדת הכדורגל. באי הבריטי כולם חיים, כדורגל, נושמים כדורגל ומשחקים כדורגל. ליגת העל של אנגליה, הלא היא הפרמייר ליג, מורכבת מקבוצות מהטובות בעולם ומספקת למיליוני צופים בכל העולם כדורגל איכותי ביותר בליגה שאין לה מתחרות באף מקום בעולם.

מאפיינים אלו של הליגה האנגלית הופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד עבור תיירות כדורגל. אלפי נערי בר מצווה ישראלים טסו למשחקים של הגדולות, אוהדים וותיקים טסים למשחקי הקבוצה שלהם ואף ביקורים שגרתיים בלונדון לא יהיו שלמים בלי משחק מרהיב. זוהי הסיבה בגינה גם אתם מתעניינים במשחקים באנגליה של מועדוני הפאר הבריטיים.

משחקי כדורגל באנגליה

לאיזה משחק ללכת

אוהדים רבים תוהים לאיזה משחק כדאי לקנות כרטיסים. התהיה נעשית משמעותית יותר, כאשר הכרטיסים נרכשים בתור מתנה לאדם אחר. הבחירה במשחק פשוטה יותר, כאשר מי שיקבל את הכרטיס הוא אוהד של אחת מהקבוצות האנגליות. במקרים אלו, בחרו בכרטיסים למשחק של הקבוצה, במגרש הבית שלה, נגד קבוצה הנחשבת לטובה יחסית כך שהמשחק יהיה מעניין ואטרקטיבי.

אם אין קבוצה מובהקת לה רוצים לרכוש כרטיסים, רצוי לרכוש כרטיס לפי המיקום שלכם באנגליה ולאחת הקבוצות הגדולות. ככל שאתם לצפון אנגליה, בחרו במשחק של ליברפול, מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד. אם הגעתם ללונדון הבירה, מומלץ לבחור במשחק של צ'לסי, ארסנל או טוטנהאם. משחקים אלו צפויים לעמוד בציפיות ברמה הגבוהה ביותר.

לאיזה משחק ללכת

איפה משיגים כרטיסים למשחקים

השגת כרטיסים למשחקים באנגליה אינה פעולה פשוטה במיוחד. בניגוד למקובל בישראל, פועלות חברות רבות המוכרות כרטיסים למשחקים, במחירים שונים ולא קיימת זכיינית בלעדית על מכירת הכרטיסים למשחקים של קבוצה מסוימת. כמו כן, רכישת כרטיסים באצטדיון עצמו כרוכה בסיכון כפול – ראשית, מחיר הכרטיס צפוי להגיות גבוה במידה ניכרת מכרטיס אשר נרכש מראש. שנית, ייתכן כי לא יוותרו עוד כרטיסים למשחק.

אם כן, קיימות פלטפורמות רבות מהן ניתן לרכוש כרטיסים. הישראלי הממוצע יתקשה לדעת איזה אתר מספק כרטיסים במחירים אטרקטיביים, האם המושבים טובים ואף האם מדובר בכרטיסים אמיתיים ולא באתר המרמה את לקוחותיו.

מכיוון שכך ולאור כל האמור, רצוי ללכת על בטוח ולרכוש את הכרטיסים מאתרים ישראלים המוכרים כרטיסים למשחקים באנגליה בעברית, במחירים שפויים ובהתאם לחוקי הגנת הצרכן הישראליים. רק אליהם תוכלו לבוא בתלונות אם בהמשך יתעוררו בעיות ואצלם תוכלו לזכות לדילים אטרקטיביים במחירים מנצחים.

 

לסיום – מחיר הכרטיסים

חשוב לדעת כי מחיר הכרטיסים באנגליה אינו זול. עלות הכרטיסים יכולה להגיע למאות לירות שטרלינג. זוהי סיבה נוספת בגינה רצוי לקנות את הכרטיסים מאתר ישראלי, שיעניק לכם אחריות על הרכישה.

איפה משיגים כרטיסים למשחקי כדורגל באנגליה?

אולי יעניין אותך גם