איפה מותר להחנות קרוואנים

השמיים נסגרו, ואי אפשר לטוס לעיתים קרובות כמו שהיה אפשר לטוס בעבר.

אבל זו כלל לא בעיה, זאת משום שבישראל כיום ישנן אופציות רבות לטיולים מדהימים, חוויתיים עם נופים עוצרי נשימה.

אחת הדרכים לטייל היא בקרוואן. כדי לדעת איפה כדאי לטייל יש להבין היכן מותר להחנות קרוואנים. אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר בנושא.

 

מבחינה חוקית – איפה ניתן להחנות

קרוואן הוא רכב. לכן, ניתן להחנות קרוואן בכל מקום בו ניתן להחנות רכב. המקום הנפוץ ביותר הוא חניון מוסדר. כך אתם יודעים שמבחינה חוקית אתם לא בבעיה, כי החניון מותאם לקרוואנים. גם מול הים, במקומות בהם ניתן לחנות חוקי להחנות את הקרוואן.

 

מבחינת נוחות – מקומות שאפשריים לקמפינג

כדי שבאמת יהיה לכם נוח ללון בקרוואן, חניונים רבים ברחבי הארץ יצרו חניון קרוואנים בו יש את כל השירותים שאתם צריכים כדי שיהיה לכם נוח – מים, חשמל, שירותים, מקלחת ועוד. חניונים אלו, הופכים את הטיול לנוח מאד. אתם לא צריכים להתכונן מראש ללילה, רק לבוא לחניון, לשלם וללון.

ישנם חניונים שמאפשרים לשים את הקרוואן בהם מספר חודשים, כך שתוכלו לגור בקרוואן באותו מקום להרבה זמן. או לחילופין לבוא ולהחנות שם בלילה אחרי שהסתובבתם.

 

איך אדע איפה יש חניון

לפני שיורד הלילה, חפשו באינטרנט מהו החניון שקרוב ביותר לאיזור בו אתם מטיילים. שימו לב מה החניון מציע, מה העלות שלו והאם ניתן להחנות שם למספר ימים בהנחה. כל הקריטריונים עוזרים להבין מה החניון המושלם לקרוואן שלכם.

 

מה העלות של חניון

העלויות של חניון מאד משתנות, ישנם חניונים חינמיים, כמו בפארק גורן לשם פשוט ניתן לבוא אבל לא תחוברו למים וחשמל, מנגד ישנם חניונים שיעלו 40 שקל ללילה ועוד 30 שקל למים וחשמל, כך תוכלו לבחור את החניון גם בהתאם למחירים המשתנים.

עם זאת, זכרו שבסופו של דבר הלינה בקרוואן יוצאת הרבה פחות יקרה מלינה במלון או אכסניה, אז הרשו לעצמכם גם לקחת מקומות עם חשמל שהופכים את חווית הטיול להרבה יותר נוחה.

 

בירור לפני

אם אתם באים ברגע האחרון, חפשו את מספר הטלפון של החניון והתקשרו אליו לבדוק אם יש בו חניה. זה יגרום לכך שלא תיסעו סתם בלילה אל החניון, ואם אין מקום תוכלו ללכת לחניון אחר מבלי להסתבך.

 

חניון קבע

ישנם קרוואנים שהציבו מראש, ואתם יכולים רק להגיע אליהם ולישון. תוכלו לעשות זאת למשל בכינרת. בכינרת ישנו מתחם עם קרוואנים שניתן לשכור, ולבלות בהם את הלילה במידה ולא רוצים לעשות קמפינג.

החוויה מאד נחמדה למשפחות, אשר ההורים לא אוהבים לישון על הריצפה מחד, ולא רוצים לפספס את החוויה של לינה בחיק הטבע מאידך. כך נוחות וטבע משתלבים.

שורה של רכבים

 

אולי יעניין אותך גם

אוטו
רכב
מימון רכב לפרטיים

אנשים חכמים יודעים שהדרך הנוחה ביותר לקנות רכב היא באמצעות אפשרות של מימון לפרטיים. אם אתם רוצים לפעול בדרך שחכמים פועלים, אתם צריכים לקרוא בעיון

קרא עוד »