5 אימונים שניתן לעשות עם רצועות התנגדות

במיוחד החל מתקופת המגיפה, רבים הפחיתו בכמות האימונים שלהם ואפילו כל שגרת הכושר נעלמה לגמרי.

כושר הוא מאד חשוב לשם שמירה על בריאות הגוף שלנו ויכול הוא להבטיח אורח חיים ארוך וחזק יותר.

לכן, אם אנחנו מחפשים לחזור לאט לאימונים שלנו, הדרך לעשות זאת, בלי להקשות על עצמנו, היא עם אימונים ביתיים וחינמיים לגמרי בעזרת רצועות התנגדות.

אתם לבטח יודעים שכושר ניתן לעשות בבית, לגמרי ללא תשלום. למידה של עקרונות כושר בסיסיים יכולים לסייע לנו לבנות לעצמנו תכנית אימונים ביתית, במסגרתה נחזק את כל הגוף שלנו ונשיל מאתנו את המשקל העודף שהצטבר עקב הרביצה בבית. כעת עם רצועות התנגדות ניתן לקחת את האלמנטים הבסיסיים הללו ולשדרג אותם לרמת קושי יותר גבוהה, שגם תרענן עבורנו את שגרת האימונים.

 

מהי רצועת התנגדות

SWISHWISH15 רצועות התנגדות הן רצועות חדישות ופופולריות מאד שמסייעות לנו לבצע אימונים שונים ומרעננים. היתרון בהן הוא שניתן לעשות בהם שימוש לגמרי לבד בבית, הן לא יקרות, רב שימושיות, ובעיקר בטיחותיות.

רצועות התנגדות נותנות לנו יותר קושי בביצוע אימון ופעולה כלשהם, מה שבפועל מביא לכדיי יצירת כוח ליבה הרבה יותר חזק, כמו גם תועלת מרבית יותר מכל תרגיל שנעשה.

 

אילו אימונים אפשר לעשות

  1. פול באדי

עם רצועות התנגדות נוכל לקיים אימונים שעובדים על כך הגוף, ולא רק אלמנט אחד. בגלל שהן מגבירות את הקושי, נראה כי אימון בדופק גבוהה, שפועל על כל הגוף, הוא הרבה יותר יעיל, במיוחד אם בזמן האחרון הגוף שלנו כבר התרגל לדרגת הקושי שהיינו מפעילים לפני.

 

  1. ידיים וחזה

הרצועות הן מעולות לאימונים נקודתיים אשר מטרתם לפתח כוח וטכניקה. לכן, נוכל לבצע תרגילי פרפר, רצועות ושרירים בידיים ובחזה ובכך לפתח את החוזק שלנו בכל האזורים הללו.

 

  1. רגליים

לצד הידיים, נראה כי רצועות הן נהדרות לאימוני רגליים גם כן. לדוגמא בתרגיל הסקוואט נשים לב כיצד מידת הקושי עולה, אבל גם נראה כיצד הטכניקה שלנו מתייעלת וכיצד הכוח שלנו ברגליים משתפר מאימון לאימון.

 

  1. ליבה

המטרה העיקרית של רצועות אלו הוא פיתוח סיבולת גבוהה יותר. לכן, אימוני ליבה עם רצועות ישפרו את העמידות שלכם כמעט באורח פלא. אלו האימונים הכי קשים וקשוחים אבל תשימו לב שהקוביות באות מהר יחד איתן.

 

  1. מתיחות

לבסוף, חשוב לא לשכוח להתמתח לפני ואחרי כל אימון, על מנת לא לפגוע בשרירים שלנו. רצועות התנגדות יכולות לעזור עם מתיחות, שגם יפתחו לנו גמישות יותר טובה.

 

לסיכום

רצועות התנגדות הן המצאה נפלאה שמאפשרת לכל אחד מאתנו ליהנות מאימונים ביתיים, בלי לרוץ לחד"כ. נוכל לקיים אימוני ליבה ופול באדי, וכמובן לעבוד על טכניקה באזור העליון והתחתון של הגוף.

איש שרירי

 

אולי יעניין אותך גם