אילו האימונים אתם חייבים לנסות לפחות פעם 1

אם אתם חובבים ספורט ומתאמנים מידי פעם, אתם ודאי יודעים שיש סוגים שונים של אימונים. לכל אימון יש את האפקט שלו ואת הייחודיות שלו, כל אימון תורם לכם משהו אחר והכי כיף ואפילו רצוי לגוון מידי פעם. יש אימונים שאפשר לבצע אותם בצורה מיידית, אך גם יש אימונים שצריך להתאמן תקופה כדי לבצע אותם בצורה טובה ולפתח יכולות לבצע אותם. אימון גופני חשוב מאוד בכדי לשמור על הגוף שלכם חזק ובריא. הנה כמה אימונים שאתם חייבים לנסות פעם אחת, אבל אל תתביישו להתמכר. 

 

אימוני משקל גוף

אימון משקל גוף נחשב לאחד מהאימונים הפופולריים ביותר היום. מדובר על אימון שיכול להתאים גם לאנשים שאין להם הרבה זמן ביממה להתאמן והם לא מעוניינים תמיד להתחייב כרגע.

רעיון של שיטת אימוני גוף הוא לאמן ולחזק את השרירים שלנו. בין התרגילים תוכלו למצוא תרגילים כמו כפיפות בטן, סקוואטים, סמוך קום ועוד רבים וטובים. תרגילים אלה מעולים והם זמינים, כך שאפשר לבצע אותם בכל מקום ובכל זמן מבלי תכנון מוקדם.

 

אימון פונקציונלי

אימון פונקציונלי הוא למעשה סוגי אימונים שמאופניים במכשור וזמן שהוא יחסית קצר. בזמן הזה עושים תרגילים ומשתדלים להפיק מהם כמה שיותר תועלת, כלומר, לתת את כל מה שיש באימון. תוכלו למצוא אימונים כמו קרוספיט למשל, שנחשב מאומץ, אך מאוד ממוקד.

גם אימונים כמו פילאטיס, trx וטיפוס יכולים להיות אימון פונקציונלי עבורכם. אימון פונקציונלי הוא מאוד פופולרי בתחום הכושר הגופני, כך תוכלו להפיק תוצאות מצוינות בזמן יחסית קצר. הכי חשוב שכאשר אתם מרימים משקלים, יהיה איתכם מדריך שיוכל לנווט אתכם בכל התהליך, מחפשים מקום להתאמן בו? פיטסנטר הוא המקום שתוכלו למצוא סוגים רבים של אימונים עם אפשרויות רבות.

 

אימוני הקיקבוקס

אם רציתם לשלב טיפול פסיכולוגי וכושר גופני הגעתם למקום הנכון. קיקבוקס משלב בתוכו אומנות לחימה לצד אירובי ומה לעשות, זה תמיד עוזר לשחרר לחצים ואגרסיות. מלבד הטיפול הנפשי והגופני כאחד, תרגילי הקיקבוקס תורמים לפיתוח שרירי הגוף, ומסייעים לשריפת שומן ולחיטוב. שיטה זו משחררת מתח מיותר וגם עוזרת לכם בתהליך החיטוב.

אומנם יש בעיטות ואומנם יש אגרופים, אך יש לא מעט תרגילים שונים של השיטה שמגיעים מאומנות לחימה ותיקה מאוד בעולם. כיום תוכלו למצוא בחנויות גם הרבה שקים בייתים, אך לא מצליחים להתמיד בכך בבית. מומלץ תמיד לקבל הכוונה ומוטיבציה ממאמן שמבין בתחום, לפחות ובעיקר כאשר אתם מתחילים להתאמן.

 

לסיכום

ספורט יפה לבריאות ותורם לכם ולנפש שלכם המון. כיום יש לא מעט אופציות של אימונים שונים שעובדים על חלקים שונים בגוף שלנו. מומלץ לשמור על שגרת אימונים קבועה ולנסות ולהיפתח כמה שיותר לסוגי אימונים שונים כדי לעבוד על אזורים שונים בגוף וגם להנות משיטות אימון שונות ומגוונות שיש לעולם הספורט להציע לכם.

הַדְרָכָה

אולי יעניין אותך גם