מהזול ליקר – אילו דגמים של ניו באלנס הם הזולים ביותר?

המותג ניו באלאנס מייצר נעלי ריצה וספורט כבר עשרות שנים. אין ספק שהנעליים האלו הפכו לרוקסטאר של תעשיית הנעליים. אבל עם כל כך הרבה דגמים שווים שהושקו לאחרונה, אין ספק שקשה מאד להחליט איזה איזה דגם לקנות מתוך כל המבחר. אבל אל דאגה – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן; נדבר על דגמי ניו באלאנס מהזולים ליקרים ומה הפך אותם ללהיט המטורף שהם היום? מה הפך אותן לאיקוניות כל כך?

 

סמל אייקון

אז כפי שהזכרנו, נעלי ניו באלאנס הפכו במהרה לאחד הטרנדים החמים ביותר בתרבות האופנה ונעלי הספורט, ובתכלס? לא קשה להבין למה. מדובר במותג הנעלה אמריקאי שבנה לעצמו שם בזכות השילוב של האיכות וסוגי העיצוב הקלאסיים והמודרניים. אין ספק שהטיקטוק והרשתות החברתיות עוזרות גם הן בפרסום ואפשר לראות על כפות הרגליים של משפיעניות ומשפיענים רבים דגמים איקוניים של נעלי ניו באלאנס.

איזון מודלים

כבוד לסביבה

המחויבות של החברה לקיימות היא גם אחת מהסיבות העיקריות לכך שהיא הפכה לפופולרית כל כך. ניו באלאנס עשתה מאמץ מודע לצמצם את הזיהום הסביבתי. השינוי מתחיל מהחומרים בהם משתמשים להפקת הנעליים ועד לתהליך הייצור עצמו.

החברה משתמשת בחומרים ממוחזרים בחלק מדגמי הנעליים, ורוב הנעליים הן למעשה טבעוניות! אמנם רק זוג אחד מוגדר רשמית כטבעוני אך הרוב המוחלט טבעוני. המחויבות הזו לקיימות הפכה את ניו באלאנס למובילה בתעשיית האופנה, והיא סייעה להפוך את המותג לאהוב בקרב טבעונים רבים ואנשים שהסביבה חשובה להם.

איזון מודלים

מה המחירים?

אוקיי צודקים! הגענו לרגע שלשמו התכנסנו. אחרי שהבנו למה נעלי ניו באלנס הפכו לטירוף, בואו נדבר ביזנס.

  • הדגם הזול ביותר של ניו באלנס הוא 608. נעל קלאסית ואייקונית שתשתלב מושלם עם כל לוק.
  • דגם 327 מעט יותר יקר וגם יותר מפולפל; עם נגיעות של הדפס נמרי וסקסי הוא בהחלט יקפיץ כל אאוטפיט באפס מאמץ.
  • בהמשך יש את דגמי 327 אשר מגיעים במגוון רחב של צבעים, מדובר בדגם יום יומי מושלם ונוח!
  • דגם 9060 הוא כבר שייך למגרש של הגדולים ומושלם למי שאוהב לבלוט ולהיות שונה ומגניב בטירוף. מדובר בנעל הכי שיקית שקיימת – סוליה משתנה ומגוון צבעים, אין ספק שיש לנעל הזו אימפקט מטורף.
  • דגם 2002R שהוא למעשה שיתוף פעולה מטורף עם Salehe Bembury. מדובר בדגם המשלב עור וזמש, יוניסקס בצבעים מטריפים והמחיר בהתאם. אין ספק שמדובר בהשקעה משתלמת.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ניו באלנס תמיד נשארת באופנה וזה בזכות המחויבות של החברה לקיימות ושמירה על הסביבה והעיצובים המטריפעם והמיוחדים עם שיתופי הפעולה המרשימים. ניו באלאנס  שומרת על עצמה כחברה המייצרת את הטרנדים החמים ביותר בתרבות האופנה ונעלי הספורט.

תודו, זה קל מאד להבין מדוע המוצג הפך לפופולרי כל כך. אז בין אם אתם מחפשים נעלי ספורט נוחות ליום יום נעל יחודית, אין ספק שתמצאו את עצמכם באחד מהדגמים. והדובדבן שבקצפת? יש דגמים עוצרי נשימה וטרנדיים מאד בטווחי מחירים מרשימים ביותר.

איזון מודלים

אולי יעניין אותך גם