איך תדעו שהעורך דין שבחרתם אכן יעזור לתיק שלכם

 תחום עריכת הדין יכול להיות רחב מאוד ולהציע מגוון עורי דין, מה שמביא אותנו לשאלה כיצד לבחור את העור דין הטוב ביותר עבורנו?. בשביל לבחור עורך דין טוב שיסייע לנו משפטית צריך לבחור באחד שתחום התמחותו הוא בנושא בו אנו זקוקים לסיוע, בין אם זה בתחום הפלילי, העסקי, המשפחתי וכן הלאה.

לאחר מכן כדאי לשמוע המלצות וביקורות בנוגע לאותו עורך דין ולבדוק בכמה תיקים הוא ניצח בתחום המבוקש. במאמר זה נלמד מה הדברים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת עורך דין ומה חשוב לדעת?

 

כיצד לבצע את הבחירה הנכונה כשנדרשים לשירותיו של עורך דין?

בכדי לבחור בעורך הדין המתאים לתיק שלכם ולמסלול המשפטי הצפוי לכם יש כמה שלבים כדאי לבצע לפני:

המלצות: אחת מהסיבות העיקריות שגללן אנו בוחרים באיש מקצוע מסוים הוא בעקבות המלצות שקיבלנו עליו ועל עבודתו מאנשים שאנו סומכים עליהם. לעתים מדבור במצבים משפטים רגישים לכן כדאי להיוועץ עם אנשים איתם אתם מרגישים מספיק נוח וידעו לשמור על דיסקרטיות במקרה הצורך. חשוב להדגיש כי לעורי הדין ישנם תחומי התמחות שונים, לכן עליכם לבחור בעורך הדין שמתמחה בתחום בו אתם זקוקים לייעוץ וליווי משפטי אשר יכול להיות בתחום העסקי, המשפחתי, הפלילי וכו'.

חיפוש עצמי: במידה ולא מצאתם המלצות לעורך דין בקרב מכר או בן משפחה תמיד יש לכם את האופציה לחפש בעצמכם עורך דין, אז איך עושים זאת?. השיטה המהירה והקלה ביותר היא לחפש עורך דין באינטרנט, התחילו בחיפוש כללי בו אתם רושמים איזה סוג עור דין אתם מחפשים אם בתחום הפלילי או מקרקעין וכו'. ברגע שיופיעו התוצאות בחרו מתוכן את מי שמספיק נראה לכם מתאים והתחילו לחפש עליו ביקורות והמלצות באינטרנט, אתם יכולים לערוך חיפוש ישיר ולרשום עורך דין מומלץ בירושלים לדוגמא.

עורכי דין מומלצים: אופציה נוספת בכדי למקד את החיפושים בצורה יעילה היא לחפש האינדקס המקצועי של עורכי הדין המומלצים ומתוכו לברור בצורה מסודרת לפי חלוקה לקטגוריות את עורך הדין המתאים לכם. במאגר זה תוכלו לקרוא אודות עורך הדין שבחרתם, תוכלו לסנן את החיפוש לפי אזור גיאוגרפי ואף להשאיר פרטים לעורך הדין הרלוונטי בכדי שיתאמו איתכם להמשך התהליך.

 

לסיכום, כיצד ניתן לקבוע אם מדובר בעורך דין טוב?

כדי לבחור עורך דין טוב יש כמה דברים שניתן לבדוק לפני במיוחד אם גיבשתם רשימה של כמה עורכי דין מומלצים שעליכם לבחור מהם. וודאו כי יש בינכם תקשורת טובה ואתם מרגישים מספיק בנוח עם עורך הדין שלכם, שהוא מספיק קשוב לכם ונעים לכם לשוחח איתו. הבחירה במשרד גדול או קטן תקבע אם עורך דין אחד יעבוד על התיק שלכם או כמה עורכי דין מתמחים, היחס האישי מאוד חשוב בתיק משפטי לכן וודאו מי יהיה עורך הדין שיעבוד על התיק שלכם.

עורך דין מומלץ בירושלים

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »