איך תבחרו את המדף הנכון למשרד שלכם

בחירה של מדף למשרד צריכה להתבצע תוך היכרות עם כמה כללים חשובים. מי שבחרו בעבר במדף באופן אקראי, מבלי להכיר בכללים אלה, וודאי יודעים שמדובר בטעות שמובילה בסופו של דבר לאי נוחות בקרב עובדי המשרד. במדריך זה נפרט בפניכם את כל הפרטים אודות הכללים הללו, שיאפשרו לכם להיות בטוחים בכך שתבחרו את המדף שישמש אתכם על הצד הטוב ביותר. 

 

תבדקו מה הצורך שלכם

חשוב מאוד שתשאלו את עצמכם בשלב זה למה אתם צריכים מדפים? הרי לכל משרד יש צורך אחר. יש מי שזקוקים למשל למדפים בשביל לתלות עליהם מוצרי נוי, בעוד אחרים צריכים מדפים שישמשו לארכיב או אחסון של מוצרי משרד. בירור מעמיק אודות הצרכים השונים, יאפשר לכם לבחור בסופו של דבר את המדף הנכון.

מדף משרדי

תבררו פרטים אודות סוגי המדפים הקיימים

עכשיו יש בידיכם את כל המידע אודות הצורך שלכם. כך שבשלב זה עליכם להמשיך את ההליך ולערוך בירור אודות סוגי המדפים שקיימים בשוק. נקצר את ההליך עבורכם ונספר שהמדפים הנפוצים ביותר שנבחרים על ידי עובדי משרדים הם מדפים למחסנים. מדובר במדפים שמתאימים לכל משרד מ – 2 הסיבות הבאות:

  1. ניתן לרכז בתוכם כל ציוד משרדי באשר הוא
  2. עשויים ממתכת יציבה שנשמרת לאורך זמן

 

תערכו מדידות במקומות הנדרשים

כדאי שתדעו כי עליכם לבצע מדידות מדויקות טרם ביצוע הרכישה של מדפים מתכת למשרד. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% בכך שמדובר במדף שתואם לנישה הקיימת. אנחנו כאן כדי לחסוך לכם זמן. לכן, בדקנו את הנושא וגילינו שמדפים אלה מגיעים בגדלים שונים. כך שלאחר ביצוע המדידות המדויקות, תוכלו להיכנס לאתר של חברה מומלצת ולמצוא את המדף המתאים ביותר עבורכם (יש מדפים בגודל 180X180, 200120X, 180X75 ועוד).

מדפי מתכת

תפנו אל המומחים בתחום

אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שתבחרו בסופו של דבר את המדף הנכון ביותר למשרד שלכם, עליכם לפנות אל החברה המומלצת ביותר בתחום. הכוונה לחברה שלא רק מציעה מדפים איכותיים שיישמרו לאורך זמן, אלא גם זו שתבצע עבורכם את ההתקנה באופן מקצועי. ההמלצה שלנו היא להקדיש כמה רגעים ולקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות החברות השונות. לאחר שתעשו זאת, תבדקו איזו חברה מבין החברות השונות עונה על כל הקריטריונים שהוצגו בפניכם עד כה.

 

השורה התחתונה

בחירה של מדף למשרד זה לא עניין של מה בכך. עכשיו אתם מכירים בעובדה זו מקרוב. שכן, למזלכם, קראתם את המדריך הנוכחי שהציג את כל הכללים החשובים שיאפשרו לכם לבחור נכון. בשלב זה, נותר לכם רק ליישם את כל המידע שהוצג עד כה, כדי שתבצעו בחירה חכמה. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ונזמין אתכם להעביר את התובנות שלכם הלאה, לקולגות שעשויים להתעניין בכל הנוגע לבחירה של מדפים למשרד.

מדף מתאים למשרד שלך

אולי יעניין אותך גם