איך מזהים עורך דין פלילי מוצלח?

יש לא מעט מקרים במדינת ישראל שמחייבים אנשים לעמוד בפני הליך משפטי פלילי. מקרים כמו רצח, גניבה, עבירות סמים שונות, תאונות דרכים ועוד הם מקרים שבהם האדם המואשם יבוא בפני מערכת המשפט ויציג את טענותיו, במטרה לקבל עונש עד כמה שפחות חמור, אם בכלל.

על מנת שהמואשמים יוכלו לעשות זאת, הם צריכים לקבל ליווי מטעם עורך דין פלילי מוצלח, והשאלה הנשאלת היא איך אפשר לזהות עורך דין פלילי כזה מבעוד מועד, עוד לפני היציאה לדרך המשותפת? על השאלה הזו בדיוק נענה במאמר הקרוב.

 

עורך דין פלילי מוצלח – המלצות

הקריטריון הראשון שאותו יש לבדוק לפני שתבחרו בעורך דין פלילי הוא קריטריון ההמלצות. ככל שתוכלו למצוא יותר המלצות חיוביות על עורך דין פלילי, כך תוכלו להבטיח שהוא אכן מוצלח כמו שאתם חושבים שהוא. אנשים רבים מפרסמים את ההמלצות שלהם הן באתר האינטרנט של עורך הדין, הן בעמודים העסקיים של עורך הדין ברשתות החברתיות, והן בפרופילים האישיים שלהם ברשתות החברתיות השונות.

ממש כמו שקיימות המלצות חיוביות ברחבי הרשת, תוכלו גם למצוא המלצות קצת פחות חיוביות עליו, וכך תוכלו לקבל את ההחלטות שלכם בהתאם. כמו כן, המלצות מטעם קרובי משפחה, חברים, מכרים ועוד הן המלצות שיוכלו לשקף לכם את טיבו של עורך דין פלילי שלגביו אתם מתעניינים.

 

עורך דין פלילי מוצלח – הכימיה ביניכם לבינו היא המפתח

כאשר אתם יוצאים לדרך עם עורך דין פלילי, אתם בעצם שמים את מבטחיכם אצלו, ולכן חשוב לוודא מראש שמדובר באדם שאתם סומכים עליו, ושיש לכם קשר טוב איתו. כבר בשיחה הראשונה ניתן לבחון את הכימיה, או את חוסר הכימיה, שביניכם לבין עורך הדין. בהתאם לכימיה שנוצרת או לא נוצרת, תוכלו לבדוק עד כמה עורך הדין הוא מוצלח בעיניכם.

 

ניסיון עבר של עורך דין פלילי

כדי להבטיח שאתם בוחרים בעורך דין פלילי מוצלח, כדאי לבדוק את ניסיון העבר שלו: האם הוא נמצא כבר הרבה שנים בשוק? האם הוא ייצג אנשים שהניצחון המשפטי שלהם ידוע, מוכר ומפורסם? האם הוא זקף לזכותו יותר הצלחות מאשר כשלונות לאורך ההליכים המשפטיים שבהם הוא לקח חלק? ניסיון העבר של עורך דין פלילי יכול בהחלט להעיד על ההצלחות שלו לצד הכשלונות שלו, ובהתאם תוכלו להבין האם לבחור בו או לעבור לחיפוש אחר עורך דין פלילי אחר.

 

עורך דין פלילי מוצלח – מחירון הוגן

ניתן להבחין בהבדלים מובהקים בין המחירונים של עורך דין פלילי אחד לבין מחירונים של עורך דין פלילי אחר, כאשר אחד מהם יכול להיות זול יותר באופן מחשיד, ואילו השני יכול להיות יקר יותר באופן מחשיד. בחירת עורך דין פלילי מוצלח צריכה להיות תלויה בהצעת מחיר הוגנת, שתשקף את המחירים שאותם אמור עורך דין פלילי מוצלח לגבות. שיהיה בהצלחה!

פטיש בית משפט

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »