איך לעבור לרוץ במסלול ריצה במספר שלבים פשוטים

יש הרבה אנשים שחולמים לעבור לרוץ במסלול ריצה, אבל אין להם מושג מאיפה להתחיל. הדבר עשוי להוביל לא פעם לחוסר אמונה בנושא. אנחנו מאמינים שכל אחד יכול לעבור לרוץ במסלול ריצה. לכן, יצאנו לבדוק איך עושים את זה בכמה שלבים וחזרנו עם מדריך מקיף שיאפשר לכם לדעת מה אתם צריכים לעשות שלב אחר שלב.

 

תכירו קודם את האנשים שעזרו לנו להבין איך עושים את זה

חשוב לנו לציין בפניכם תחילה כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מומחים בתחום שיודעים דבר או שניים על ריצה. אלו אנשים שרצים כיום באופן מקצועי וגם הם התחילו מכלום. שאלנו אותם איך אפשר לעבור לרוץ במסלול ריצה עבור מתחילים וקיבלנו המון תשובות.

קראנו את כולן בעיון וראינו שיש מכנה משותף לכל אלה. כך שבסופו של דבר, ריכזנו את כל המידע וחילקנו אותו ל – 3 שלבים שיאפשרו לכם לרוץ במסלול ריצה ממש בקרוב. כל מה שאתם צריכים זה שיהיו לכם את הדברים הבאים:

  • רצון לרוץ
  • בגדי ריצה והנעלה מתאימים
  • אמביציה

 

איך לעבור לרוץ במסלול ריצה במספר שלבים פשוטים? השלב ה – 1

בשלב ה – 1 אתם צריכים להתחיל להתאמן בבית. שכן, לרוץ מיד במסלול ריצה חיצוני עשוי להיות מורכב בתו התחלה. ההמלצה שלנו היא להיכנס לאתרי אינטרנט שיש בהם ציוד ריצה מקצועי לבית כמו למשל הליכון חשמלי. האתר המוכר ביותר בתחום הוא cool pool שיאפשר לכם בסופו של דבר להגיע אל מסלול ריצה כשאתם כבר מוכנים.

 

איך לעבור לרוץ במסלול ריצה במספר שלבים פשוטים? השלב ה – 2

אל השלב ה – 2 אתם צריכים להגיע לאחר שתסיימו את השלב ה – 1. כלומר, לאחר שתרוצו לפחות חודשיים על הליכון בבית. ההמלצה היא לרוץ לפחות פעמיים ואם מתאפשר לכם אז שלוש פעמים בשבוע. בכל פעם תגבירו מעט את המהירות, עד שתגיעו למהירות מספקת שתגרום לכם להרגיש מוכנים.

 

איך לעבור לרוץ במסלול ריצה במספר שלבים פשוטים? השלב ה – 3

בשלב זה אתם צריכים להיות מוכנים פיזית ונפשית למסלול ריצה. כך שנותר לכם רק להגיע אל המסלול שנמצא במרחק מה מהבית שלכם ולהתחיל בריצה קלה יחסית. כלומר, בריצה לא מהירה מידי ולא לזמן ממושך. אנו ממליצים להתחיל בפעם הראשונה בריצה של 20 עד 30 דקות. ככל שתרגישו יותר בטוחים, תוכלו להאריך את הריצה לשעה ויותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעבור לרוץ במסלול ריצה תוך יישום של 3 שלבים פשוטים. כעת, יש בידיכם את הידע המקצועי שיאפשר לכם לעשות זאת. כך שנותר לנו רק לאחל לכם שיהיה בהצלחה ואל תשכחו לעשות הכול בהדרגתיות. שכן, זה הסוד למעבר בריא לגוף ולנפש שלכם.

מסלול ריצה

אולי יעניין אותך גם