איך למצוא משכנתא טובה עם החזר חודשי נמוך?

עולם המשכנתאות כל כך רחב וגדול שלא כדאי להתפשר על משכנתא עם תנאים לא טובים שתעלה לכם הרבה כסף.

איך מוצאים את המשכנתא המושלמת שתכלול החזר חודשי נמוך ותנאים טובים לפי הצורך והרצון של מבקש המשכנתא?

 

מה הוא ההחזר החודשי?

משכנתא בבסיסה היא הלוואה הניתנת לצורך רכישת נכס או תשלום הקשור למימון נכס. בהמשך לכך, בעוד הבנק נותן הלוואה לרכישת הנכס, הוא גם מגדיר כמה על הלווה להחזיר בכל חודש עד שיחזיר את כל מה שלקח בחזרה לבנק. ההחזר החודשי תלוי בכמות החודשים שנפרס ההחזר וגם בגובה ההלוואה שניתנה. חשוב לזכור כי במקביל לכך שתושג דירה מהמשכנתא, גם יתחיל עול הוצאת ההחזר החודשי בכל חודש.

 

לא מוותרים על יועץ

בעוד תהליך המשכנתא גורר כל מיני הוצאות מחייבות כמו שמאי משכנתא, יש המעדיפים לצמצם היכן שאפשר בעיקר בהחלטה האם לשכור את שירותיו של יועץ משכנתא או לוותר עליהן. היתרון הגדול של יועץ משכנתא היא שהוא, לעומת מבקש ההלוואה, יכול להתעסק בכך זמן רב, להשוות הצעות ולמצוא את המשכנתא עם ההחזר החודשי הנמוך ביותר אשר יקל על המבקש מאוד מבחינה כלכלית ויותאם לשכר החודשי ולהוצאות האחרות שיש למבקש.

 

שוקלים לפרוש את ההלוואה

החזר חודשי נמוך תלוי גם בתנאי העסקה, אך גם בכמות החודשים שיש למבקש עד שיחזיר את ההלוואה כולה. באם מאוד חשוב ללווה החזר חודשי נמוך, כדאי לשקול לפרוש את ההלוואה ליותר חודשים כך שסכום ההלוואה אמנם לא ישתנה, אך ההחזר החודשי יהיה נמוך יותר. זכרו כי זאת יכול לעלות את הריבית אשר כן תעלה את סכום ההלוואה שיש להחזיר, וגם יהיה עליכם עול למשך זמן ממושך יותר.

 

מחזור משכנתא

אפשרות שלא תמיד חושבים עליה, מתוך הרצון להימנע משיחות נוספות והליכים נוספים מול הבנק, וגם מהנטייה להשאיר את המצב כמו שהוא, מוכר, היא האופציה למחזר משכנתא. בעצם מדובר באפשרות לשנות את תנאי המשכנתא ואת המסלול שכבר קיים ולהטיב את המסלול למבקש. באם השתנה משהו בהכנסה, ביכולת להחזיר או אפילו בהבנה כי יש מסלול טוב יותר, ניתן בהחלט למצוא משכנתא עם החזר חודשי נמוך יותר.

פלטפורמות כמו משכנתא טיל הן בדיוק מה שאתם צריכים על מנת להשיג משכנתא ולשפר את התנאים שהיא מציעה. שימוש ביועץ משכנתאות מאפשר לוודא כי אכן נבחר המסלול הטוב ביותר, גם באם הדגש הוא על החזר חודשי נמוך כמה שאפשר. באם כבר ישנה משכנתא קיימת ויש רצון של הלווה להוריד את גובה ההחזר החודשי, ניתן לבצע מחזור משכנתא ולשנות את התנאים שבהם היא ניתנה. באם מדובר בלקיחת משכנתא מראש, ניתן לפרוס ליותר חודשים וכך ההחזר בכל חודש יהיה נמוך יותר.

 

 

בית

אולי יעניין אותך גם

לחיצת יד
פיננסים
מה הוא ייעוץ ארגוני לחברות?

ייעוץ ארגוני לחברות נועד להשיג שיפור בתוצאות העסקיות ולשפר את התפוקה העסקית. היעזרות בגורם מנוסה ובעל תוצאות בשטח, יכולה להביא להחזר של ההשקעה על הייעוץ

קרא עוד »