איך לחפש עורך דין מקצועי שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר?

עורכי דין עושים שליחות ציבורית חשובה – הם מובילים אותנו לעבר הצלחה בתיק המשפטי שלנו, ומלווים אותנו ברגישות בעיתים קשות.

על עורך הדין להיות מקצועי ואחראי מאידך, ושירותי ונעים מחד.

רבים מאתנו לא מצליחים לבחור היטב עורך דין במקרי הצורך, כיוון שההיצע העצום איננו מונגש לקהל הרחב.

ישנם אלפי עורכי דין בארץ, אך קשה מאוד לבחור את האחד המתאים לכם בתוך כל הכאוס.

איך עושים את זה? זאת ועוד בכתבה הבאה.

 

פתרון גאוני וייחודי

כיום יש אתר שפותר לכם את הבעיה שכתבנו עליה לעיל – כדי לבחור את עורך הדין המדויק עבורכם, עליכם להיכנס לאתר הזה. מה יש באתר? מאגר של אלפי עורכי דין ומערכת שמתאמת לכל גולש באתר את העורך דין שמתאים לו. איך עושים את זה? עליכם להכניס את הפרטים שלכם ולפיהם האתר ממיין מהמאגר כולו, רק את עורכי הדין שמתאימים לכם. למידע נוסף – עורכי דין netlawyers

 

 

לפי מה מתאימים עורך דין?

  1. התמחות – הצעד הבסיסי ביותר הוא לבדוק האם עורך הדין מתמחה בסוגיה המשפטית שלכם. לעורכי דין יש התמחויות שונות – עורך דין שמתמחה בדיני ירושה לא יוכל לסייע לכם בתחום אחר. במידה ויש לכם חבר או קרוב משפחה שהוא עורך דין, אם הוא לא מתעסק בתחום שקשור אליכם הוא לא אופציה.
  2. יחס אישי – עורך דין מלווה אתכם לאורך משברים ועליות שיפקדו אתכם בתהליך שלכם. עליו להיות נעים, מבין ומכיל, והחיבור ביניכם צריך להיות טוב. עורך דין מקצועי עם יחסי אנוש ירודים הוא לא עורך דין מוצלח.
  3. אחראיות – חשוב שעורך הדין יראה לכם מסודר, מסור וחרוץ. הליך משפטי יכול להסתבך או להתארך כתוצאה מההעסקה של עורך דין לא אחראי – אז שימו לב לקריטריון הזה.
  4. במידה ועורך הדין שאתם רוצים לוקח חלק ממשרד עורכי דין, עליכם לוודא כי רק הוא יעבוד על היק שלכם, אחרת התיק יופקד בידי עורכי דין לא מקצועיים.
  5. המלצות – עליכם לבקש המלצות על עורך הדין או לנסות לחפש באינטרנט. המלצות הן שיקוף אמיתי וכנה, כיוון שהן לא מגיעות מעורך הדין עצמו, אלא מלקוחותיו.
  6. שיחה משותפת – מומלץ לעשות ישיבה משותפת בה תבחנו האם עורך הדין מתאים לכם ואם אתם רואים עין בעין. חשוב לבקש ממנו לדבר על הצלחות שהיו לו, על התכנון שלו עבורכם ולהעלות נושאים שיעזרו לכם לבחון אם הוא מתאים לכם.

 

סיכום

על מנת למצוא עורך דין מקצועי, ותרו על דרכים מיושנות ולא יעילות, ופשוט היכנסו לאתר שיכוון אתכם לעורך הדין המתאים לכם. זכרו – בחירת עורך דין היא הצעד המשמעותי ביותר בהליך המשפטי, כיוון שהוא הדמות שתכריע אם תצליחו או תיכשלו.

 

איש משפט
mohamed_assan / Pixabay

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »