איך לומדים להיות מאלפי כלבים מקצועיים?

קיימות המון סיבות למה בני אדם תרים אחרי סיוע מקצועי עבור אילוף הכלבים שלהם, כאשר המובילה שמבניהן היא שהם חווים בעיה מסוימת בהתנהגות של כלבם. אל לכם להמתין שיש כבר בעיה, הזמן הכי נכון להתחיל באילוף הכלב שלכם הוא בעת הבאתו לבית שלכם. ללמד את הכלב שלכם מה אינו מקובל ומה כן מקובל ממש מילולית ימנע כל בלבול מצדו של הכלב שלכם, מה שבתורו יהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים.

 

מה הסיבות לפנות למאלף כלבים מקצועי?

כפי שציינו בפתיח, יש המון סיבות לפנות אל מאלף כלבים מקצועי, ואת חלק מהן נציג לפניכם כעת –

  • אילוף כלבים בונה התנהגות יותר רצויה – לא יהיה הכרחי להוביל את הכלב שלכם ברצועה בעת הטיול, ותייתרו כל חשש שהוא יקפוץ על כל מי שמגיע אליכם. האורחים שלכם יוכלו להרגיש נינוחים בקרבת כלב שאולף כראוי, ובאופן ישיר אף אתם. הכלב שלכם יהפוך חיש מהר לעוד חבר אינטגרלי בחיק המשפחה שלכם, ולא עוד מטרד.
  • תוכלו ללמוד יותר על הכלב שלכם – כאשר למאלף כלבים מקצועי יש את הרקורד של העשייה ואת התבונה לזהות בעיות פוטנציאליות אצל הכלב שלכם, כאלו שאתם בוודאי תחמיצו. ברגע שמאלף הכלבים המקצועי יכיר לעומק את ההיסטוריה, את הגזע ואת המזג של הכלב שלכם, הוא יספק לכם את האינפורמציה הנדרשת על מנת שתוכלו לגדל כלב מאושר ובריא, ולמגר כל בעיה עתידית שעלולה לצוץ.

 

איך לומדים להיות מאלפי כלבים מקצועיים?

והנה הגענו כבר לסוף המאמר, וכעת נדון בהרחבה בשאלה החשובה – איך לומדים להיות מאלפי כלבים מקצועיים? קודם כל, כדי להיות מאלפי כלבים מקצועיים אתם חייבים להיות בעלי כלב. במידה ואין לכם עכשיו כלב, תאמצו אחד, תבלו עמו זמן רב, על מנת שיהיה באפשרותכם לבנות שגרת אילוף באופן קבוע. תשכחו מללמוד רק את הבסיס של הפקודות – תנוח או תשב, כי אם תלמדו מיומנויות מתקדמות, כמו למשל הסחות דעת או מרחקים. תיקחו בחשבון אף לעסוק בספורט עם הכלב שלכם, על מנת שתצלחו את נושא ההתעמקות האמתית בכל מיני היתכנויות טכניות של האימון, כמו לדוגמה – מיקום תגמול, תזמון, או קצב חיזוקים. ולסיום, תשנו התנהגויות בעייתיות אצל הכלב שלכם, עם הזיהוי שלהן.

בסיכומו של יום, הכלב שלכם לא חייב להיות מושלם, עם אילוף כלבים או בלעדיו, אך הלקוח הפוטנציאלי שלכם יצטרך סיוע במנעד רב של התנהגויות, מה שדורש ממכם התנסות מעשית בכל מה שאתם יכולים להידרש לאלף. כל הניסיון שלכם יסייע לכם לחדד את יכולות אילוף הכלבים שלכם. אילוף כלבים שווה ערך למיומנות מכנית, אז רגע לפני שיהיה באפשרותכם לאלף מישהו, הנכם נדרשים לפתח רמות גבוהות של מיומנויות באמצעות אימונים על הכלב שלכם.

בעוד אילוף כלב שלכם נחשב לערך שלא יסולא מפז, באופן אובייקטיבי, הכלב שלכם תמיד יאהב אתכם, ויסלח לכם על כל טעות. גישושים עם תגמולי בטעות על התנהגות שגויה לא יטרידו את הכלב שלכם. ברם, שמא הלקוח שלכם יהיה הרבה פחות סובלני. יתרה מזאת, מאלף כלבי מקצועי צריך להכיר יותר משיטה אחת לאילוף של התנהגויות.

כלב תוקף

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים קייטנה לילדים?
לימודים
איך בוחרים קייטנה לילדים?

בחירה של קייטנה עבור הילדים הינה עניין שמצריך היכרות בסיסית עם פרמטרים שונים. שכן, כל אחד רוצה להיות בטוח שהוא רושם את הילד שלו לקייטנה

קרא עוד »