איך להתארגן על משחק שווה בחו"ל

כל שנה מחדש, באזור ספטמבר-אוקטובר, מדגדג מחדש החשק לטיול ספורט בחו״ל.

הליגות הגדולות מתחילות לחזור לפעילות, שחקנים מחליפים קבוצות וההתרגשות לקראת עונת משחקים חדשה ומפתיעה גוברת.

אז אם גם אתם לא יכולים לחכות לרגע בו תוכלו לשוב לצפות בקבוצה האהובה עליכם באצטדיון הביתי, הנה כמה טיפים על איך להתארגן על משחק שווה בחו״ל.

 

לאיזה משחק הולכים?

השאלה הראשונה והחשובה ביותר היא כמובן על איזה משחק למקד את המאמצים. ישנם מאות משחקים בעונה ולפעמים מרוב שפע קשה להחליט מה הכי מתאים. עבור אוהדים שרופים כנראה שמדובר בשאלה לא חשובה, כי העיקר לראות את הקבוצה האהובה, בין אם במשחק ליגה נגד קבוצת תחתית ובין אם במשחק נוקאאוט מרגש בליגת האלופות. אך עבור רבים אחרים, השאלה היא קצת יותר מורכבת. אחד השיקולים המשמעותיים עבור התייר הממוצע יכול להיות מזג האוויר באותה עיר. במקומות כמו לונדון או מינכן, החורף נוטה להיות קר במיוחד וביקור בעיר מושלגת וקפואה עלול להיות מעט מדכא ועל כן עדיף להגיע בתחילת העונה באזור אוקטובר נובמבר או באביב לקראת סיום העונה. עוד שיקול משמעותי הוא כמובן העיר המארחת כאשר חבילות ספורט לברצלונה נוטות להיות אטרקטיביות יותר עבור טיולים משפחתיים על פני ביקור חפוז בערים לא תיירותיות כמו דורטמונד או טורינו אשר מתאים בעיקר לאוהדים השרופים.

 

משחקי הקומבינציות

מלבד הבחירה במשחק המעניין, בלא מעט מקרים אפשר לתפוס יותר ממשחק אחד בטיול ובכך להרוויח חוויה כפולה ואף משולשת. הדבר רלוונטי בעיקר לערים בהן יש מספר קבוצות ספורט מובילות ותחרותיות כמו לונדון או מדריד. במקרים כאלו, אפשר למשל להגיע למשחק ליגה ביום ראשון, לטייל בעיר ביום שני ולהספיק כבר בשלישי או ברביעי להגיע למשחק ליגת האלופות של הקבוצה העירונית השנייה. כמובן שלא מדובר באירוע שקורה בכל שבוע ולכן כדאי להתעמק מראש בטבלאות ובשיבוצי המשחקים על מנת למצוא שבוע בו מתקיימים מספר משחקים מעניינים באותה העיר.

 

איך לקנות כרטיסים?

עוד שאלה משמעותית בדרך לארגון הטיול המושלם הוא שאלת הכרטיסים. ישנם משחקים, במיוחד המשחקים האטרקטיביים של הקבוצות הגדולות, אשר הכרטיסים עבורם נמכרים תוך שעות בודדות וקשה מאוד למצוא כרטיס במחיר הגון. במקרים כאלו, אחת האפשרויות היא לקנות כרטיס דרך חבילות תיירות המוצעות על ידי מגוון חברות שונות. בקניה דרך חברה מקצועית ואמינה מובטח כרטיס למשחק עצמו בניגוד לקניה באמצעות ספסרים ביום האירוע או דרך אתרי אינטרנט מפוקפקים. בנוסף, במקרים בהם מדובר בטיול ראשון לטובת צפיה במשחק, חבילת ספורט יכולה להקל מאוד על ההתארגנות הכללית בעיר ובסביבתה. בחלק מהמקומות יהיה קשה למצוא מלון טוב בהתראה קצרה וכן במקרים אחרים המרחק של האצטדיון מהעיר עצמה הוא גדול ויש צורך בהסעה מיוחדת. חבילת ספורט יכולה לעזור למצוא את הדיל המתאים שיסגור עבורכם את כל הפינות.

 

אוהדים

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »