איך להחליף צילינדר?

ישנם מקרים רבים בהם נצטרך להחליף לדלת צילינדר.

החלפת צילינדר זה לא דבר פשוט כמו שזה אולי נשמע ואם אתם מעוניינים לעשות זאת בעצמכם יש לבצע זאת בזהירות ולקחת בחשבון שמדובר במנגנון מכני לא פשוט בו לכל בורג ואום יש צורך.

החלפת צילינדר זו עבודה שנעשית באופן מקצועי על ידי מנעולן, אך תוכלו לעשות זאת גם בעצמכם אם אתם יודעים לעבוד עם הידיים ויש לכם קצת רקע טכני.

אז באיזה מקרים צריך להחליף צילינדר, וכיצד נעשה זאת?

 

למה בכלל שנצטרך להחליף צילינדר?

ישנן סיטואציות רבות בהן נצטרך להחליף צילינדר. להלן כמה מהן:

שבירה של הצילינדר במקרה של פריצה:

פעמים רבות במסגרת פריצה לבית, הגנבים שוברים בדרך את המנעול והצילינדר ולכן אין ברירה אלא להחליף. בנוסף לכך, גם במקרה והגנב נכנס דרך החלון והשאיר את המנעול שלם מומלץ להחליף מנעול שכן יתכן והוא גנב עותק של המפתח.

 

כאשר רוצים לשדרג למנגנון חדש יותר:

מנעולים וצילינדרים משתדרגים כל הזמן ותמיד כדאי להצטייד במנעול הטוב, החדשני והבטוח ביותר.

 

כאשר מפתח נשבר בתוך המנעול:

כשמפתח נשבר בתוך המנעול ומונע מאיתנו לנעול את הדלת או לפתוח אותה נהיה חייבים להחליף מנעול. יחד עם זאת, גם במקרה והצלחנו להוציא את שבר המפתח מתוך המנעול מומלץ מאוד להחליף מנעול בהקדם שכן הדבר קרה כנראה בשל מנגנון תקול והוא יקרה שוב אם לא נחליף מנעול.

 

השלבים להחלפת צילינדר לבד

  1. שחררו את הברגים

הדבר הראשון שיש לעשות בעת החלפת צילינדר הוא שחרור הברגים המקבעים את לוח המגן של המנעול לדלת באמצעות מברג. לאחר שהברגתם את הברגים יש להוציא אותם החוצה עם הידיים, ולאחר מכן להוציא את ידית הדלת ולוח המגן של הדלת באמצעות מברג בצורת ר'.

 

  1. הוציאו את הצילינדר הישן

כעת הביטו בדופן הצדדי של הדלת, ותוכלו לראות שיש בו חמישה ברגים. אין צורך להוציא את כל הברגים האלו אלא רק את הבורג האמצעי שתפקידו לקבע את הצילינדר לדלת. לאחר הוצאת הבורג יש לשחרר את האומים שמחזיקים את לוח המתחת שסביב הצילינדר באמצעות בוקסה וראצ'ר וכן להוציא את לוח זה. בסוף הוציאו את הצילינדר הישן, והיזהרו לא לאבד בדרך אף חלק שכן כולם חלקים חשובים.

 

  1. החלפה לצילינדר חדש

כעת משהוצאתם את הצילינדר הישן תוכלו להכניס במקומו את הצילינדר החדש ולהבריג הכל בחזרה כפי שהיה. זכרו שכדי להבריג חזרה יש לעשות הכל בסדר הפוך – כלומר, את מה שהוצאתם אחרון יש להחזיר ראשון וכן הלאה.

 

זקוקים להחליף צילינדר באופן דחוף? התקשרו למנעולן עכשיו

דרך אתר מנעולן עכשיו ניתן להזמין מנעולן לכל מטרה – התקנה, החלפה ותיקון של דלתות, מנעולים, ידיות ועוד כולל שירות חירום במשך 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע תוך שעה מרגע ההזמנה.

לפרטים נוספים כנסו ללינק: www.interiordoor.co.il

 

דלת

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »