איך לבחור תקליטן איכותי לחתונת השנה

כשאתם מארגנים חתונה, בחירת התקליטן לרוב באה בשלב מאוחר יחסית – לאחר בחירת המקום, התאריך, וכמות המוזמנים.

אך חשוב להקדיש לה זמן ולבחור תקליטן איכותי שיהיה גורם משפיע על השמחה והריגוש בחתונה שלכם.

אמנם ארגון חתונה יכול להיות לפעמים משימה מורכבת לבני הזוג, אך בחירת הדיג'יי והשירים חשובה ומומלץ לעשות אותה לבד ללא עזרת אמרגן אירועים או איש קשר כזה או אחר.

המוזיקה שהתקליטן ינגן בקבלת הפנים, בחופה, באוכל, ובריקודים, ישפיעו באופן ישיר על השמחה באירוע.

 

איך לבחור תקליטן לחתונה?

מומלץ לחקור קצת את התחום, לבקש מאנשים המלצות על תקליטנים לחתונה וללכת לאירועים ביחד ולשמוע איך הדיג'יי מנגן בהם. אומנם בכל חתונה הדיג'יי ינגן קצת שונה, זאת לפי בחירת השירים של הזוג, אך האווירה שהתקליטן ייצור באירוע תהיה דומה.

 

איזה שירים כדאי שיהיה לחתונה?

בבחירת השירים, נסו להתאים את הבחירות שלכם לקהל, ולא לבחור רק סגנונות שאתם או החברים הקרובים אוהבים, אלא משהו יותר כללי שכל הקהל ייהנה ממנו, וירגיש בנוח ובכיף. מומלץ לשבת עם כמה חברים או קרובי משפחה שונים ולדבר איתם על השירים שהם אוהבים, וכך להבין איזה אווירה התקליטן יצטרך ליצור באירוע.

 

שירים לחופה ולקבלת הפנים

שלב קבלת הפנים, בדרך כלל ניתפס כמשעמם וחסר עניין, ולכן תקליטן טוב ואיכותי שמכיר את העבודה יכניס שירים מרימים שיתאימו לשלב הזה. נסו לבחור שירים שמתאימים לכם ושאתם אוהבים גם לקבלת הפנים ולא רק לריקודים עצמם. בנוסף, חשוב לשים לב לבחירת השירים המרגשים, כיוון שהם מהווים חלק חשוב מהחתונה לא פחות משירי הריקודים.

 

השתמשו בניסיון של הדיג'יי

אמנם יש לכם טעם אישי, אבל דיג'יי טוב יודע מה עובד בחתונות ומה לא. נסו לשמוע לעצותיו לגבי משך זמן הריקודים, סגנון המוסיקה וכיוצא בזה. הדיג'יי יאלץ לכבד את בקשותיכם אם אתם חולקים על משהו מסוים, אך נסו להגיע פתוחים לשיחות אתו.

 

תכניסו שירים שאתם אוהבים

החתונה היא שלכם, לכן חשוב שהשירים יהיו לטעמכם. נסו לחשוב על האווירה שאתם רוצים שתהיה, ובהתאם לכך לבחור מוסיקה.

 

המלצות

הדבר החשוב ביותר בבחירת דיג'יי לחתונה הוא המלצות! נסו לברר עם זוגות אחרים האם הוא הרים את האירוע שלהם, האם הוא היה קשוב וזורם במהלך האירוע, האם המחיר שלו הוגן ולאיזה סגנון של חתונות הוא מתאים. דיג'יי מומלץ הוא בחירה ודאית.

 

סיכום

החתונה שלכם תהיה אירוע בלתי נשכח, גם אם לא תשקיעו בבחירת הדיג'יי בבחירת השירים. למרות זאת, כדאי לכם להשקיע כי הפרטים הקטנים ישמחו את האורחים ויהפכו את האירוע לנשגב עוד יותר. הטיפים שלנו – חפשו דיג'יי מומלץ, עם מחירים טובים, שמתאים לסגנון שאתם מחפשים ושיודע להרים אירוע. וטיפ אחרון – אל תילחצו מההכנות, ותיהנו מהרגע!

 

מסיבה

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »