איך לבחור משרד חקירות?

אם אתם שואלים את עצמכם איך לבחור משרד חקירות פרטיות, כנראה שאתם רוצים להגיע אל חקר האמת.

ובכדי להסיר את ענן הערפל שמסתיר את האמת ממכם, אנו ממליצים לבחור נכון במשרד החקירות המתאים. בואו נדבר על זה.

באילו מקרים נצטרך חוקר פרטי מורשה? אנשים לפעמים מרגישים נבגדים, לעיתים ארגונים חושדים כי מרגלים תעשייתיים חדרו אליהם. בנוסף, ישנם לא מעט מקרים בהם יש צורך לבצע גילוי מכשירי האזנה. אלו הם שירותים שיספק לכם משרד חקירות פרטיות מקצועי. אבל רגע לפני ששוכרים את שירותי המשרד, צריך לוודא כי אכן המשרד מקצועי דיה בכדי להגיע אל האמת. בואו נבין כיצד בוחרים חוקר פרטי, מה הוא משרד חקירות מומלץ וכל מה שבין לבין.

 

כל מה שצריך לדעת על חקירות פרטיות

אם אתם צריכים שירות של משרד חקירות פרטיות, הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא לבדוק מחירים ממוצעים לשירותי חקירות פרטיות. רגע לפני שאתם בוחרים במשרד החקירות הרלוונטי לכם, חשוב לדעת ולהכיר את סוגי השירותים והמחירים עליהם. ואת זה אתם יכולים לבדוק גם ברשת.

באינטרנט תוכלו למצוא מגוון אתרים שבהם ישנו מחירון חוקר פרטי מומלץ לצרכן. לאחר שאתם בודקים מחירון חוקרים פרטיים, אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא גובה ממכם עלות גבוהה מהממוצע בשוק. אם כך, בדיקת מחירים של משרד חקירות תהיה הדבר הראשון שמבצעים.

 

כיצד אני בוחר את משרד החקירות הפרטיות שילווה אותי?

לאחר שמבצעים בדיקת מחירוני משרד חקירות, חשוב גם לבדוק את מהימנותו של המשרד. קודם כל, כדאי לדעת שאתם יכולים לבדוק אם החברה היא אכן חברה מורשית כחוק. אם היא חברה בע"מ, אתם תוכלו לקחת את מספר העסק ולבדוק את הנושא אל מול רשם החברות והארגונים בישראל.

מעבר למה שציינו עד כה, אתם גם צריכים להיות בטוחים שמשרד החקירות מספק את השירות שאתם צריכים. כל משרד חקירות פרטיות עשוי לספק שירותים מסוגים שונים. חלק מהמשרדים יספקו לכם שירות של גילוי האזנה נסתרת, אולי התקנת מצלמות נסתרות, מעקבים אחרי בוגדים, גילוי בגידה, איתור מרגל תעשייתי בארגון ועוד.

 

השוואת הצעות מחיר בין משרדי חקירות פרטיות

לאחר שאתם בודקים אילו סוגי שירותים מספק משרד החקירות, יהיה חשוב לבדוק כמה שנים המשרד פועל בתחום. אם מדובר במשרד מאוד חדש, זה לא הכרח אומר שהוא לא יספק לכם שירות מקצועי. אבל יחד עם זאת, ידוע שהניסיון עושה את שלו. זהו לא כלל אצבע, אבל לפעמים יהיה כדאי לבחור במשרד חקירות ותיק ובעל ניסיון מקצועי רב שנים.

ואחד הדברים החשובים שצריך לעשות – תערכו השוואת מחירים בין משרדי חקירות פרטיות. אם למשל אתם צריכים משהו פשוט כמו בדיקת פוליגרף, תבדקו את העלויות על הבדיקה ב-3 משרדי חקירות לפחות, אפשר גם יותר.

 

איש בודק משהו

אולי יעניין אותך גם