איך לבחור בית מלון באילת?

מתכננים לנסוע לחופשה משפחתית או זוגית בעיר התיירות הרשמית של ישראל? במאמר הבא נציג לכם את המדריך המלא לבחירה של בית מלון באילת.

חופשה באילת – לכל המשפחה או במתכונת זוגית

חופשה בישראל ובפרט באילת נחשבת מזה שנים רבות לאחד הפינוקים הגדולים ביותר אותם ניתן להעניק לבני המשפחה, או במתכונת זוגית. למעשה, אילת מאפשרת למבקרים לקבל מגוון אטרקציות: ריף הדולפינים, צלילה, ספורט אקסטרים, דייג, בתי קפה ומלונות מצוינים. מלונות באילת נחשבים לטובים מאוד ומשום כך הם מושכים מדי שנה עשרות אלפי תיירים, אשר פוקדים את העיר בהמוניהם, בעיקר בתקופת הקיץ והחגים. בטרם אתם מזמינים חופשה, חשוב לבצע השוואת מחירים כמו גם לבחון מבצעים דרך מועדוני לקוחות, וזאת בשל העובדה כי בעונות הביקוש המחירים בעיר מזנקים. אם גם אתם מתכננים לצאת לחופשה באילת, להלן המדריך המלא לבחירה של מלון, לצורך חופשה מושלמת ובלתי נשכחת בעיר התיירות של ישראל.

העיר אילת

איך לבחור בית מלון באילת?

  • מיקום – המיקום של המלון הוא נדבך משמעותי ובלתי נפרד מהצלחת החופשה. רוב המלונות באילת מרוכזים סביב הטיילת, אולם ישנם מלונות אשר שוכנים בסמוך לגבול או אשר מצריכים נהיגה ברכב או לקיחה של מונית, ולכן מומלץ לבחון לפני ההזמנה את המיקום של המלון בכדי להיערך מראש מבחינת תחבורה, בעיקר כאשר מדובר בנסיעה משפחתית בה לוקחים חלק גם ילדים ופעוטות.
  • קרבה לשדה תעופה – שדה תעופה אילת נסגר לאחרונה, לאור פתיחה של שדה התעופה רמון המרוחק באופן יחסי מהעיר, ומהמלונות. לכן, מומלץ בעת הזמנת מלון לבחון את דרכי ההגעה והאם יש שירות הסעות מהמלון ובחזרה.
  • אטרקציות לילדים – במידה והנכם יוצאים לחופשה משפחתית, בדקו כי במלון יש צוות בידור וכן פעילויות לילדים הכוללות בין היתר קייטנה או הפעלות בבריכה. מדובר בנדבך חשוב גם לזוגות אשר מחפשים שקט ושלווה, ולכן החופשה שלכם באילת צריכה להיות מותאמת לטיב החופשה, בין אם מדובר בחופשה משפחתית או חופשה זוגית.
  • דירוג – בתי המלון באילת זוכים לדירוג באמצעות אתרים מתמחים או באמצעות המלצות גולשים. ככל שהדירוג של המלון גבוה יותר, כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם נוסעים למקום מפנק אשר יעניק לכם את החופשה המושלמת. לכן, מומלץ להיכנס לאתרים מתמחים כמו גם קבוצות ייעודיות בפייסבוק המתמחות בחופשה בישראל, לצורך קבלת המלצות על המלון וכן בחינת דירוג הכוכבים אותו קיבל.
  • פנסיון מלא – בתי המלון באילת מעניקים אפשרות לפנסיון מלא הכולל ארוחת בוקר צהריים וערב, ואילו אחרים מציעים ארוחת בוקר בלבד. מדובר בתוספת תשלום משמעותית לחופשה במידה והנכם בוחרים באפשרות השנייה, ולכן בעת הזמנה של מלון בדקו היטב על מה אתם משלמים, כאשר לרוב רכישה של פנסיון מלא מחייבת תוספת תשלום.

 

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »