איך לבחור את רשת ההצללה שמתאימה לכם

ישנם לא מעט סוגים של רשתות צל לחצר ולמרפסת, או לגג. בין אם אתם צריכים פתרונות הצללה לחצר או לגג הבית, תוכלו לבחור להתקין רשת צל אשר נמכרת לפי מ"ר, או רשתות צל לתלייה מהירה. בואו נדבר על חלק מהסוגים.

ישנן לא מעט רשתות צל מסוגים שונים, אז מבלי דיבורים רבים, בואו פשוט נתחיל למנות סוגי רשתות ונסביר גם על הסוגים השונים. בואו נתחיל מסוג הנקרא רשת צל D4 לתלייה קלה ומהירה. מישהו ביקש מחיר רשת צל ולא קיבל? 23 ₪ למ"ר. ניתן למתוח את הרשת ללא דאגה לקרוע אותה, מה שמאפשר גמישות בלוקיישן בו תתלו את הרשת.

 

סוגי פתרונות הצללה לגינה

הלאה, רשת הצללה NANO-X. מדובר בפתרון הצללה גאוני שפותח על ידי חברה הנקראת טרנקילו. רשת NANO-X היא שילוב בין בד לייקרה (שמסנן עד כ-98% מקרינות השמש) לבין רשת צל. פתרון הצללה מעולה עם אחריות של שנתיים, העלות היא 225 ₪.

מה עוד כדאי לדעת על רשת צל לגינה ומחירים? בואו נמשיך לפתרון הנקרא רשת צל היפרבולית. רשת זו היא בעלת עמידות מאוד גבוהה מפני התפוררות (חשיפה מוגברת לשמש גורמת להתפוררות בדים ורשתות).

 

מחירים רשתות צל וסוגים

הרשת היא צפופה מאוד, מה שמאפשר הגנה כמעט מושלמת מקרני השמש ומהקרינה. עלות? 45 ₪ למ"ר, כאשר הרשת הזו נתמכת על ידי כבל פלדה חזק ביותר. פתרון מומלץ מאוד לגינות ולגגות. אגב, כאן תקבלו 5 שנות אחריות.

תמיד תוכלו גם לרכוש מפרשי צל גדולים, שגם מעוצבים בצורות שונות.

מפרש צל יכול להגיע בצורת משולש למשל, ואנשים רבים משתמשים במפרשים אלו גם עבור תפאורת מסיבות חוץ. עוד לגבי מפרשי צל, הם לגמרי מושלמים עבור אירועים מסוגים שונים. לא פעם, אנשים זקוקים לפתרונות הצללה עבור אירועי חוץ, לרבות אירועי קייטרינג בחיק הטבע.

 

האם אפשר לשכור רשתות ענקיות לאירועים?

במקרים מסוימים, אנשים יעדיפו אפילו לשכור פתרונות הצללה לאירועים, במיוחד אם מדובר בפתרונות מעוצבים, כמו למשל מפרשי צל ענקיים. גם כאן, תקבלו שילוב בין בד לייקרה לרשת צפופה ומגינה. בכל מקרה, תמיד יהיה כדאי לברר כי אתם זוכים לרשתות בעלות כושר עמידות גבוה בפני תלאות מזג האוויר.

מעבר לשמש החזקה, גם גשמים ורוחות עלולים לגרום לנזקים ברשתות אלו וברהיטי חוץ באופן כללי. כאן, חשוב להדגיש לגבי התקנת רשתות צל נכונה ומקצועית. אם אתם לא בטוחים כיצד להתקין רשתות אלו בעצמכם, ההמלצה היא להסתייע באנשי מקצוע בלבד. אין ספק כי מדובר בלא פחות מאשר סכנה בטיחותית חמורה, במקרים בהם רשתות צל מתנתקות ומתעופפות ברוחות החורף. לא פעם, רשתות אלו כוללות גם כבלים ומוטות פלדה. בחרו את רשת הצל שלכם על פי צרכיכם, אך התקינו אותה על פי תקני הבטיחות הנדרשים. בהצלחה והצללה נעימה!

מסיבה

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »