איך יודעים איזה מלגזה תתאים לצרכינו?

השינוע העסקי הוא תחום מורכב הדורש תכנון לוגיסטי ושימוש בציוד כבד. עם זאת, בבחירת מלגזה מתאימה ניתן לייעל את עבודות האחסון והשינוע של סחורה ולהפוך אותן לרוטינה קלה ופשוטה. המלגזה ככלי רכב ממונע הכולל שתי שיני הרמה ייעודיות, מאפשר העמסה, הזזה ופריקה של משאות מסוגים שונים ומקל על תהליך ההעברה של חפצים, ריהוט, סחורה וכל משא כבד אחר. כיצד ניתן לבחור במלגזה בהתאמה מדויקת לצרכי המשתמש? כל המידע כאן בפוסט.

 

מתאימים את סוג המלגזה לצרכי המשתמש

בתהליך רכישה של מלגזה לצורך עסקי חשוב לשקול היטב את הפרמטרים השונים כחלק מבחירה מושכלת. יש לדעת כי עולם המלגזות נחלק לשני סוגים עיקריים של מלגזות: מלגזה חשמלית ומלגזה מבוססת דיזל כאשר לכל אחת מהן ייעוד שונה מעט. להלן מספר דגשים הקשורים באופן הפעילות של כל מלגזה, לפיהם נתאים את סוג המלגזה לצרכינו:

סוג מלגזה

מלגזת דיזל ומלגזה חשמלית – מה הייעוד של כל אחת מהן?

מנגנון ההפעלה של המלגזה

מכיוון שמלגזה חשמלית מתאימה לנסיעה על משטחים חלקים היא מיועדת יותר לעבודה באזורים סגורים לדוגמה: מחסן לוגיסטי. לעומתה, מלגזת דיזל מסוגלת לנווט היטב גם בשטחים קשים יותר לנסיעה ולכן משמשת בעיקר למטרות שינוע באזורי חוץ.

 

זיהום אוויר

מלגזת דיזל ידועה כמזהמת את האוויר לעומת מלגזה חשמלית שנחשבת כאקולוגית יותר. לפי הדרישות הרגולטוריות נדרשים מנהלי אחסון של מחסני מזון וחדרי קירור להשתמש אך ורק במשאבה חשמלית.

מלגזה חשמלית

משך זמן העבודה

לעומת מלגזת דיזל שמסוגלת לעבוד זמן רב רצוף עם עצירה קצרצרה לתדלוק – מלגזה חשמלית נדרשת לזמן טעינה ארוך. כדי לעבוד עם המלגזה החשמלית שעות ארוכות ניתן לרכוש מצבר נוסף המאפשר החלפה בין המצברים לצורך טעינה.למידע נוסף היכנסו עכשיו לאתר: https://hangcha.co.il לקבלת מענה מקיף לכל שאלה בנושא מלגזות איכות מתקדמות.

 

דגשים נוספים בבחירת מלגזה לעסק

ברכישת מלגזה לשינוע עסקי יש לבדוק את זהות היצרן ולוודא כי מייצר מלגזות עמידות וחזקות מאוד לשימוש לטווח הארוך. לצד זאת חשוב לוודא כי המלגזה עומדת בתקני הבטיחות והיבואן נותן תעודת אחריות אמינה למשך מספר שנים.

בנוסף, כדי להבין מהי עלות המלגזה בפרספקטיבה רחבה יש לברר מהו היקף צריכת האנרגיה של הרכב ולבדוק שמדובר במלגזה חסכונית. עוד חשוב לבדוק שניתן לקבל שירותי מוסך מקצועיים מטעם היבואן שיאפשרו להמשיך לעבוד גם במקרה של תקלה לאחר תיקון מהיר ויעיל.

איזו מלגזה תתאים

אולי יעניין אותך גם