איך בוחרים מעיל לחורף?

הימים הגשומים כבר בפתח ועדיין אין לכם מעיל? במדריך קצר זה נסקור כיצד בוחרים מעיל לחורף ועל מה כדאי לשים דגש. בג'וזף קאומפן, מותג המעילים הידוע, תוכלו לבחור בין מגוון מעילים, פליזים, ביגוד תרמי ואקססוריז לימי החורף הקרים כדי שתמיד יהיה לכם חם ונעים גם במזג אויר סוער במיוחד.

 

ג'וזף קאופמן

מותג המעילים ג'וזף קאומפן דואג לכם כבר למעלה מעשרים שנה לחורף חם ונעים. המעילים, הביגוד התרמי והאביזרים המשלימים מתאימים לספורט, פעילות מבצעית ועבודה בתנאי מזג אויר קשים. המעילים מיוצרים מבדים איכותיים בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכם לשמור על חום הגוף אך לנוע בחופשיות רבה.

המעילים קלי המשקל אינם מכבידים אך שומרים עליכם יבשים, חמימים ובטוחים גם במזג אויר קר וגשום במיוחד. לפרטים נוספים הכנסו לאתר המותג ובחרו לכם את הפריטים המתאימים לכם ביותר.

 

איך בוחרים מעיל לחורף?

על מנת לשמור על חום הגוף גם במזג אויר סוער במיוחד, אספנו מספר טיפים מועילים כדי לבנות מדריך קצר כדי שגם לכם יהיה חורף חם ויבש:

  • המעיל צריך להתאים לסגנון הלבוש שלכם – מעיל הינו חלק בלתי נפרד מן הלבוש היומיומי שלכם בחורף, במיוחד אם אתם עובדים בשטח פתוח או נמצאים בדרכים במזג אויר קר. לכן מומלץ לא להתייחס אליו כאל סוג של שק שעוטף אתכם מעל הבגדים אלא להתאימו למלתחה שלכם כדי שיהיה חלק בלתי נפרד מהסגנון האישי שלכם. בג'וזף קאופמן תמצאו מעילים בשלל גזרות אופנתיות.
  • המעיל צריך להיות נוח – מעיל צריך להיות קל משקל, גמיש ומאפשר טווח תנועה רחב כדי שתוכלו להמשיך ולבצע את אותן הפעולות שהייתם עושים ללא מעיל, לדוגמא, ספורט או פעילות מבצעית. בג'וזף קאופמן תוכלו למצוא שפע של מעילים ופליזים המותאמים לפעילות גופנית מאומצת בנוחות רבה.
  • המעיל צריך לשמור על חום הגוף – זה נשמע מאד מובן מאליו, שהרי לשם מה אנו קונים מעיל? אך מעילים רבים נראים גדולים ונפוחים, ובפועל מאפשרים לכל חום הגוף שלכם לברוח ואתם מוצאים את עצמכם קפואים למרות המעיל הגדול. המעילים של ג'וזף קאופמן מיוצרים בעיצוב חכם וטכנולוגיה מיוחדת כדי לשמור על חום הגוף שלכם.
  • המחיר לא צריך לקרוע לכם את הכיס – בעוד שמותגים רבים מוכרים מעילים במחירים שערורייתיים, בג'וזף קאופמן המחירים בהחלט משתלמים. תוכלו לרכוש מעילים, ביגוד תרמי ואקססוריס לכל המשפחה ולכל עונת החורף מבלי לקרוע את הכיס.

 

לסיכום

מותג ג'וזף קאופמן מחמם לכם את החורף כבר למעלה מעשרים שנה. באתר תוכלו למצוא שפע של מעילים, פליזים, ביגוד תרמי ואקססוריז לימים הקרים באיכות גבוהה במיוחד ובמחירים משתלמים. הביגוד מתאים לספורט חורפי, לעבודה בתנאי מזג אויר קשים, לפעילות מבצעית, לטיולים וסיורים ועוד. לפרטים נוספים הכנסו לאתר ורכשו לכם מלתחת חורף מושלמת.

מעיל

אולי יעניין אותך גם