איך בוחרים מועדון לחגיגת בת מצווה מהסרטים

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לבת מצווה, יש דברים מסוימים שאתם צריכים לחפש.

אנשים רבים חושבים שבשביל לסגור מקום לאירוע לא צריך לחשוב יותר מידי, ואז בדיעבד הם מבינים שהם טעו.

אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי מוצלח וטוב שרק אפשר אתם חייבים לדעת את הטיפים הבאים שיעזרו לכם לבחור הכי טוב

עבור האירוע הגדול.

 

  1. לבחור מקום לפי אווירה

המקום נותן את הטון של האירוע , לדוגמא במועדון לאירועים יש אווירה של שיקיות מגניבה, זה מקום מעולה למי שרוצה רחבת ריקודים גדולה ומוזיקה שלא מן העולם הזה אז זה המקום עבורכם. אם אתם רוצים משהו יותר רגוע אולי שווה לבדוק אולמות עם גינות וחצרות חוץ. מועדונים בניגוד לאירועים יכולים לספר אטרקציות מגוונות ורבות שווה לשלב בבת מצווה שלכם. לאתר של מועדון הדאימונד

 

  1. בחרו מקום שמתאים למספר המוזמנים שלכם

כמה אנשים אתם מזמינים לאירוע שלכם? הבנה מדויקת של גודל רשימת המוזמנים תאפשר לכם להתמקד באולמות ומועדונים המתאימים.  אין דבר גרוע יותר מלהזמין מקום יפהפה ולהיות כל כך קטן עד שהחדר מרגיש צפוף, או כל כך גדול עד שהאירוע מרגיש ריק וחסר חיים. בחרו את המקום שלכם על סמך מי וכמה מגיעים.

 

  1. היצמד לתקציב שלך

תדעו מה התקציב שלכם ולכו מראש רק למקומות שעונים על הרף שלכם. ככה אתם לא תתפתו לסגור במקום הרבה יותר יקר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם. זכרו, באירוע יש המון הוצאות, כאלה שניתן לחזות וכאלה לא צפויות לכן תמיד עדיף להישמר ולהיות מפוקחים בזמן סגירת מקום האירוע. הרבה פעמים הלחץ בשלב הזה משתלט, לכן צריך לשחרר, לזכור שלא הכל חייב להיות בדיוק בדיוק כמו שתכננתם בראש תמיד תשאירו מקום לגמישות מחשבתית. אם המקום עונה על מספיק מן הדרישות שלכם אז מה טוב.

 

  1. בחרו מקום נגיש

לאף אחד לא כיף לקבל הזמנה לאירוע במיקום מרוחק שקשה להגיע אליו, בטח אחרי יום עבודה. תבחרו מקום שיהיה נוח גם עבורכם וגם עבור האורחים שלכם. אם אתם מהעיר בחרו מקום נוח בעיר לדוגמא בת מצווה בראשון לציון עם גישה נוחה למגיעים ועם חניות בשפע. זה שהאירוע שלכם קרוב יאפשר לכם ביום האירוע להיות רגועים יותר ולהתארגן בנחת מבלי לבלות המון זמן בכבישים.

 

  1. אוכל אוכל אוכל

אירוע יקום ויפול על אוכל. אתם צריכים תחילה להבין איזה סוג שירות האולם או המועדון מספקים לאירוע בת המצווה שלכם. תפריט ומטבח שלהם ואו שיש להם את היכולת לארח את הקייטרינג המועדף עליכם. שתי האופציות יותר ממעולות רק ודאו שאתם טועמים לא רק מסתכלים על התמונות. בנוסף תנו לכלת המצווה לבחור איזה קינוח היא רוצה לדוגמא מפל שוקולד שווה.

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »