איך אפשר להרחיק יתושים?

יתושים מהווים מטרד לא קטן בישראל, בעיקר בעונת הקיץ שבה הם מרגישים חופשי להסתובב. היתוש גם מפזר עקיצות לכל עבר וגם משמיע רעש טורדני שלא מאפשר לנו להנות משקט גם בשעות הלילה המאוחרות. כדי למנוע את החדירה שלו לבתים, קיימות מספר שיטות, אולם לא כולן יעילות. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדרך האפקטיבית ביותר לבצע הרחקה של יתושים.

 

הרחקת יתושים

הרחקת יתושים היא מלאכה מורכבת, ויש כמה דברים שצריך להבין לפני שניגשים אליה. אין יתוש – רשת נגד יתושים כאן כדי לתת לכם את כל המידע בנושא, ואחרי שתקראו את המאמר הזה גם אתם תדעו מהי הדרך הנכונה לבצע הרחקה של יתושים. למרות שקיימות לא מעט שיטות להרחקת יתושים, לא כולן יעילות, וחבל שתכלו את הזמן שלכם במרדף אחרי פתרונות שלא באמת יעזרו לכם.

 

רשת לחלון

רשת לחלון היא הדרך היעילה ביותר לביצוע הרחקה של יתושים. הסיבה לכך נעוצה בזה שהרשת היא הדבר היחיד שפשוט חוסם את היתוש מלחדור אל הבית. כמובן, הרשת מונעת מכל מזיק, לאו דווקא יתוש להיכנס כך שאתם יכולים לישון בשקט ברגע שמותקנת אצלכם רשת נגד יתושים על החלון. עם זאת, את הרשת צריך לבחור בצורה נכונה.

 

איזו רשת מתאימה להרחקת יתושים

הרשת צריכה להיות מספיק צפופה כדי שלא משנה מה יהיה הגודל של היתוש, הוא לא יצליח בשום אופן לחדור אותה. כדאי כמובן לבחור ברשת שקופה כדי שגם בזמן שהרשת סגורה האור יוכל להמשיך להיכנס אל החדר שלכם. ברגע שתהיה לכם רשת כזו תוכלו לשבת עם חלון פתוח, רשת סגורה, להנות מאוויר צלול בלי לפחד שיתושים ייכנסו לכם לתוך החדר.

 

מנורה להרחקת יתושים

פתרון נוסף שרואים לא מעט היא מנורה שמפיצה אור מסוים שגורם ליתושים להימשך אל המנורה. כאשר היתושים מגיעים אליהם המנורה משחררת זרם חשמלי שפשוט הורג את היתושים. המנורה נחשבת פתרון יעיל יחסית, אולם גם היא לא יכולה לתת לכם וודאות של מאה אחוז שהיתוש לא יחליט ללכת דווקא אליכם לפני שהוא הולך אל המנורה.

בנוסף, יש צורך לבצע ניקוי של המנורה מידי פעם, ולוודא שהיא ממשיכה לעבוד. הניקוי של המנורה הוא לא דבר שנעים לעשות, כך שיש כאלה שמעדיפים להימנע מהפתרון הזה.

 

תרסיסים שונים

פתרון נוסף שקיים הוא שימוש בתרסיסים, בין אם כאלו שאותם מורחים על הגוף ובין אם כאלו שמופצים בחלל האוויר. כמו המנורה, גם התרסיסים הללו לא יכולים לתת לכם וודאות מלאה שהיתוש לא יגיע אליכם, וכמובן יש צורך לבצע חידוש מלאי מידי פעם.

 

לסיכום

הרחקה של יתושים נעשית בצורה הטובה ביותר על ידי רשתות. הרשת חוסמת את החלון בצורה הרמטית, כך ששום יתוש או מזיק אחר לא יוכל להיכנס אל החדר שבו אתם נמצאים.

 רשת נגד יתושים

אולי יעניין אותך גם