איזה מידע חשוב להעביר לשרברב לפני הגעתו?

לא פעם אנו מוצאים את עצמנו מתקשרים אל שרברב ומבקשים ממנו להגיע אלינו בדחיפות. בזמן שאנחנו מפצירים בו לכתוב את הכתובת שלנו ולצאת לדרך, הוא מבקש לקבל מידע שלדבריו הוא חיוני. לאחרונה גילינו שמדובר בהתנהלות רצויה. כזו שמתבצעת על ידי שרברבים מנוסים. לכן, החלטנו להעלות את המודעות לנושא ולרכז במדריך הנוכחי את כל הפרטים שחשוב להעביר לשרברב רגע לפני הגעתו.

 

הדבר ה – 1 שחשוב להעביר לשרברב רגע לפני שהוא מגיע: הסיבה שלשמה אתם מזמינים אותו

בתור התחלה, אתם צריכים להציג בפני השרברב שלכם את הסיבה שלשמה אתם מזמינים אותו. מסתבר שיש מי שמתקשרים לשרברבים במטרה לקבל סיוע בתחומים שלא נוגעים אליהם. תופתעו אולי לשמוע, היו מי שפנו אל שרברב בכדי להסתייע בעבודות שמתאימות בכלל להנדי מן, כמו למשל, תליה של טלוויזיה חדשה או התקנה של מערכת כלשהי בבית.

מדובר בעניין שחשוב לשים לב אליו כדי להימנע מאי נעימות ומתשלום מיותר עבור השרברב שהגיע במיוחד עד אליכם.

אתה מזמין

הדבר ה – 2 שחשוב להעביר לשרברב רגע לפני שהוא מגיע: הסבר כללי אודות התופעה

הדבר השני שאתם צריכים להגיד לשרברב נוגע לתופעה המדוברת. אם למשל אמרתם בשלב הראשון שאתם חושבים שיש נזילה, עליכם לתת את כל הפרטים החשובים בנושא, למשל:

  • להגיד האם בדקתם את חשבון המים
  • לציין אם סגרתם כבר את כל הברזים בבית ובדקתם את השעון
  • לומר אם אתם רואים את הנזילה או שמדובר בנזילה סמויה

ראוי לציין כי מדובר בפרטים שחייבים להימסר לבעל המקצוע, כדי שזה יוכל להביא עמו את הכלים הדרושים לטיפול בתקלה. אם אתם חושדים שיש לכם נזילה, כדאי שתכנסו בהקדם אל הכתובת הבאה כדי שתוכלו לקבל סיוע מקצועי: https://shravrav-now.co.il.

 

הדבר ה – 3 שחשוב להעביר לשרברב רגע לפני שהוא מגיע: הכתובת שלכם

הדבר השלישי שעליכם למסור לשרברב זו כתובת מדויקת. מסתבר שיש מי שמוסרים כתובת חלקית. אנחנו כאן כדי להקל עליכם ועל השרברב שצפוי להגיע עם ארגז כלים גדול וכבד. בעת יצירת הקשר, עליכם למסור את כל הפרטים הבאים:

  1. מספר בניין
  2. מספר כניסה במידה ויש
  3. קוד לבניין במידה ויש
  4. מספר דירה

דבר שלישי אינסטלטור סתם

השרברב לא מבקש מידע נוסף? כדאי שתבדקו שהוא מנוסה ומומלץ בתחום

אם שוחחתם עם שרברב מבלי שציינתם בפניו את 3 הדברים שלעיל, כדאי שתחשדו. שכן, שרברב מנוסה יודע כי עליו לקבל את האינפורמציה הנוכחית לפני שהוא יוצא לדרך. אנו ממליצים לכם לבדוק תחילה כי אתם פונים אל שרברב בעל המלצות רבות בתחום, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את השירות המקצועי ביותר.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את כל הפרטים החשובים שעליכם להעביר אל השרברב טרם הגעתו אליכם. בשלב זה יש לכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק ליישם, נאחל שיהיה בהצלחה!

שרברב

אולי יעניין אותך גם