אטרקציות משפחתיות בצפון שחובה להכיר

רפטינג בנהר הירדן

אי אפשר לדבר על אטרקציה בצפון מבלי לדבר על רפטינג בנהר הירדן. אז נכון לא מדובר על מסלול הרפטינג הסוער בעולם אך רפטינג בנהר הירדן יאפשר לכם בילוי מעולה שאותו תזכרו הרבה מאוד שנים.

 

טיול ארבע על ארבע בכרמל

אין דבר יותר מהנה מאשר לעלות על ג'יפ ולהתחיל לנסוע ברחבי הצפון. כך אפשר לעשות טיול מדהים בכרמל עם גי'פים ארבע על ארבע וזה מבטיח לכם טיול בלתי נשכח.

 

מיני גולף פרוד

כל אחד אוהב מיני גולף והמיני גולף בפרוד הוא בין הטובים במדינה. לא צריך ניסיון קודם בשביל לעשות מיני גולף בפרוד וכל שאתם צריכים זה קצת רצון עצמי והשאר יסתדר מעצמו באחת האטרקציות המעניינות ביותר שיש לצפון להציע לנו.

 

טיול טרקטורונים בהר תבור

עוד אופציה נהדרת לטיול בלתי נשכח זה טיול טרקטורונים בהר תבור. הר תבור הוא בין המקומות היפים ביותר בארץ ואין ספק כי מצפה לכם חוויה בלתי נשכחת עם טרקטורונים בהר זה.

 

פארק רמת הנדיב

אי אפשר לדבר על מקומות מומלצים בצפון מבלי להזכיר את פארק רמת הנדיב. פארק זה הוא אחד היפים בארץ וכדאי לבקר בו אם אתם רוצים ליהנות מבילוי בלתי נשכח. הפארק מציע טבע יפהפה עם הרבה מאוד פרחים מיוחדים וצמחיה מיוחדת וכך כל אחד ימצא את מבוקשו בפארק זה.

 

יקב בן זמורה

אם אתם בעניין של יין כמו רבים וטובים אין ספק כי מרכז המבקרים של יקב בן זמורה הוא אופציה מעולה בשבילכם. יקב בן זמורה הוא בין היקבים הטובים בארץ ומובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת ביקב זה ולכן כל כך כדאי ללכת לשם וליהנות מיין מעולה.

 

פארק הקופים ביודפת

פארק הקופים ביודפת הוא בין המקומות המעניינים ביותר שיש וזאת מכיוון שאפשר לראות שם קופים ללא גדרות. הקופים מסתובבים חופשי בפארק וזו חוויה בלתי נשכחת לילדים לטייל בפארק כזה.

 

גן גורו (עמק המעיינות)

אם אתם אוהבים את אוסטרליה כפי שרבים אוהבים אזי גן גורו הוא האופציה הטובה ביותר בשבילכם. בגן יש קנגורו, קואלות ועוד חיות הייחודיות לאוסטרליה ואין ספק כי זו חוויה נהדרת לטייל בפארק זה גם להורים וגם לילדים.

 

חץ וקשת בבית לחם הגלילית

אין דבר יותר מהנה מאשר לירות בחץ וקשת ואת זאת ניתן לעשות בבית לחם הגלילית. מדובר על אטרקציה מדהימה ומהנה במיוחד שממנה מובטח שכל המשפחה תיהנה ולכן כדאי ללכת ולירות בחץ וקשת בפארק זה.

 

ספורט ימי בחוף אכזיב

אי אפשר לדבר על אטרקציה בצפון מבלי להזכיר את הספורט הימי שאפשר לעשות בחוף אכזיב. מדובר על אטרקציה מהממת ומיוחדת מאוד ולכן כדאי לשקול אותה כאופציה לבילוי בצפון הארץ.

רפטינג

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »