3 אטרקציות מיוחדות שכדאי להכיר במהלך חופשה משפחתית בארץ

מתכננים חופשה משפחתית בארץ? רוצים שהיא תהיה חווייתית ובלתי נשכחת? אתם חייבים להכיר שלוש אטרקציות שהופכות כל חופשה לחוויה אחרת.

 

האטרקציה הראשונה: קיר טיפוס

קיר טיפוס הוא בעצם גרסה בטוחה לטיפוס הרים. מביא את האפשרות ליהנות מטיפוס ללא מוקדי קושי של תנאי מזג אוויר, סיכוני נפילה מגובה ודומיהם. הקיר בנוי בצורה של שיפועים שונים שמהוות את דרגות הקושי השונות שלו. בדרך כלל הוא יהיה עשוי עץ ואליו יחברו חתיכות גומי או עץ עליהן יטפסו לגובה.

מעוניינים להכיר קיר טיפוס מושלם? כנסו לhttps://performancerock.co.il  את רשת קירות הטיפוס המושלמת. השואפת להנגיש את הספורט לכל אחד ואחד. בכל אזור בו תהיו: תל אביב, באר שבע, מודיעין, רגבה ובקרוב גם חיפה. תוכלו למצוא אפשרות לאטרקציה. חוויה של טיפוס בשילוב מוזיקה, התרחשות עירונית ומפגש חוויתי, בסטנדרטים גבוהים ביותר מבחינת האיכות, המקצועיות, השירות וההדרכה.

ניתן להגיע למטרות בילוי משפחתיות או חברתיות באופן חד פעמי, או לחילופין תוכלו להגיע לעיתים קבועות ובתדירות גבוהה כדי להתאמן ולהתמקצע בתחום.

 

האטרקציה השנייה: טיול טרקטורונים

טיול טרקטורונים הוא אטרקציה ייחודית ולא שגרתית של אתגר מוטורי מלהיב בשילוב חיבור לפראיות הקסומה של הטבע. נסיעה בתוך נופים מדהימים ותנאי שטח מאתגרים. הטיול משולב בהדרכה מקצועית ואחראית המביאה לתחושת ביטחון וחופש בקרב הנוסעים, בשילוב תחושות המרחב והשחרור נובעות מנסיעה מסעירה בשטח פתוח.

ייתכנו רמות קושי שונות וסוגי טרקטורונים שונים: רייזרים, ריינג'רים, טום –קאר ועוד. רוב טיולי הטרקטורונים יתבצעו בקבוצות, בשטחי מסלולי נסיעה מאתגרים במידות שונות או במקומות חסרי גישה באמצעי תחבורה אחרים. טיולים אלו מציעים למשתתפים חוויה ייחודית לטיול בארץ מנקודת מבט לא שגרתית.

ניתן לשדרג את החוויה באמצעים שונים: הפסקת קפה ותה, פיקניק, ארוחת שטח, נסיעה בשעות הזריחה והשקיעה, טיול לילי באור ירח ועוד.

 

האטרקציה השלישית: שייט קיאקים

בילוי מהנה ואהוב ביותר הוא שיט בקיאקים. הקיאק הוא סוג סירה המונעת באמצעות חתירה במשוטים, החותר יושב במרכזה ופונה לכיוון החתירה. מבנה כלי השייט הוא צר, ארוך ונמוך, וצורתו הידרו דינאמית, והיא תורמת ליכולות התמרון ולמהירות שלו במים.

בעבר הקיאקים היו צרים ועשויים מעץ. כיום ישנם קיאקים רחבים המותאמים אף לשישה חותרים. הם עשויים פלסטיק ומנופחים באוויר.

לפני השיט יש להיערך בהתאם: על פי רוב יציידו אתכם בחגורות הצלה למקרי נפילה למים וכן תעברו תדריך בטיחות קצר והוראות לתפעול הקיאק. יש לגלות אחריות במהלך אטרקציה זו, במסלולים מאתגרים וסוערים יותר יש להיעזר במדריך מנוסה ולנהוג באחריות כדי ליהנות בצורה מושלמת ובטוחה.

 

לסיכום

3 אטרקציות מיוחדות שכדאי לכם להכיר במהלך חופשה בארץ: קיר טיפוס, טיולי טרקטורונים ושיט קיאקים. אטרקציות אלו יהפכו את החופשה שלכם לכיפית וחווייתית הרבה יותר ממה שחשבתם אז שתהיה לכם חופשה מהנה ומלאה בחוויות!

טיול שטח

 

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »