איזה אביזרים יכולים לשדרג לכם את הפקת בוק בת מצווה?

בוק בת המצווה שלכם יכול להיות אלבום משעמם שחוזר על עצמו, או אלבום מגוון עם תמונות שונות וייחודיות, בעזרת כמה טיפים ואביזרים פשוטים.

אילו פריטים כדאי להביא אתכם ליום הצילומים שיהפכו את האלבום תמונות לכזה שכיף להסתכל בו?

 

הפקת בוק בת מצווה

אם פעם אלבום בת מצווה כלל כ- 10 תמונות זהות בהן רק עשינו פוזה למצלמה, היום מדובר בהפקה של ממש. הפקת בוק בת מצווה כוללת החלפת בגדים, הוספת אביזרים, לעיתים אפילו בעזרת סטייליסטית. כלת בת המצווה היא עדיין ילדה, בעיקר בשבילכם ההורים, אבל היא גם חוגגת את תחילתה של הבגרות וזה בעיקר מה שהיא רוצה שיראו בבוק בת המצווה שלה. מאחר וכבר מדובר באלבום של ממש, צריך לעשות שימוש בכמה טריקים שיהפכו את האלבום לשונה ומגוון. רמז: בגדים ואביזרים.

 

תלבושות שונות

וכשאנחנו אומרים תלבושות שונות, אנחנו מתכוונים לפחות לשלושה סטים שונים זה מזה. מומלץ שלפחות סט אחד יהיה בצבעים ניטרליים של לבן, או לבן בשילוב ג'ינס. הסט "הפשוט" יהיה התלבושת האולטימטיבית לתמונות בהן נרצה שדווקא הרקע יקפוץ, מבלי שהבגדים ימשכו את העין. כדאי מאוד שסט נוסף יהיה שמלה חגיגית, בתמונות בהן נרצה להדגיש שמדובר בחגיגה ולא בתמונות יומיומיות. בשאר הסטים שתבחרו להביא, או שיסופקו לכם על ידי הצלם, תנו לנערה לבחור את הבגדים אליהם היא מתחברת, בהתאם לרקעים ולאביזרים הקיימים בסטודיו.

 

אביזרים

אביזרים יכולים להפוך תמונה מסתמית לתמונה עם קונספט, מה שיהפוך את התמונות למעניינות יותר. נביא כמה דוגמאות אפשריות לאביזרים איתם אפשר להצטלם. מומלץ גם לשאול את הצלם איתו סגרתם אם יש לו אביזרים משלו.

  • פרחים – אין משהו יותר נשי וחגיגי מפרחים. אפשר להביא זר פרחים (רצוי אמיתיים) לראש, או להביא איתכם סלסלה מלאה בפרחים. האמת היא, שלא משנה איזה פרחים תביאו אתכם, הצלם שלכם ידע מה לעשות איתם.
  • כלי נגינה – בעיקר אם הנערה החוגגת יודעת לנגן על כלי נגינה, אבל לא רק. הדבר יהפוך את התמונות מעניינות, יתרום לשונות שבין התמונות ואפשר גם להתאים לכלי הנגינה הספציפי תלבושת מתאימה.
  • אקססוריז – הביאו מגוון של תכשיטים, קשתות או כובעים מהבית, כדי שתוכלו להתלבט בסטודיו ולהתאים אותם ללבוש ספציפי.

 

פריטים מעולמה האישי של הנערה

פרטים אישיים של הנערה יכולים להפוך את התמונות לאישיות יותר ולתרום להרגשת הביטחון של הנערה תחת עדשת המצלמה, כאשר היא אוחזת בדבר מוכר מהבית כמו כלי הנגינה שלה או התחביב שלה. בנוסף, אם יש לכם כלב או חתול בבית, תוכלו לשלב אותו בחלק מהתמונות. אם אתם עושים את הפקת הבוק בטבע תוכלו להצטלם במקומות אליהם הנערה מתחברת, כמו חוף הים, חוות סוסים ועוד.

 

לסיכום

שדרוג הפקת בת מצווה יכול להיעשות בעזרת כמה אביזרים פשוטים, אותם תוכלו להביא איתכם ליום הצילומים. חלק מהצלמים מחזיקים בפריטי צילום מעניינים בהם תוכלו לעשות שימוש. אל תוותרו על התוספות הקטנות הללו, כי אלה מה שיהפכו את האלבום שלכם למוצלח.

 

אלבום

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »