הדרך הנכונה לשלב שיווק שותפים כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך
שיווק שותפים הפך לאחד הכלים החזקים ביותר בשיווק דיגיטלי. איך בדיוק משלבים אותו באסטרטגיה השיווקית? מהם המרכיבים להצלחה בשיווק שותפים? ואיך בוחרים את השותפים הנכונים?
שיווק שותפים הפך לאחד הכלים החזקים ביותר בשיווק דיגיטלי. איך בדיוק משלבים אותו באסטרטגיה השיווקית? מהם המרכיבים להצלחה בשיווק שותפים? ואיך בוחרים את השותפים הנכונים?
אין דבר יותר מורכב מאשר ניהול חנות ובטח שחנות אינטרנטית. אם אתם בעלים של חנות אינטרנטית אתם צריכים לחשוב על הנושא של קידום אתרים, תפעול
מגזין אינטרנטי צריך להתמחות בתחום ספציפי, להציג את הדברים בצורה פשוטה ולאפשר ביצוע סוגים שונים של פעולות רלוונטיות. במאמר הבא נציג את המאפיינים הללו ונסביר
מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאתם חושבים על חלוקת פליירים? ככל הנראה אתם חושבים על עבודה לחופש הגדול, או על הפליירים שמגיעים אליכם לתיבת
בעידן המודרני שבו אנחנו חיים זה כבר ברור לגמרי שכל עסק, ולא משנה איזה שירות הוא מציע, צריך אתר אינטרנט. לכן ברור מדוע בניית אתרים
מנהלים עסק ורוצים לקדם אותו? חשוב לכם לבסס את העסק שלכם בתור חברה רצינית שנותנת שירות בכל הארץ ואולי אפילו בכל העולם? אם כך, כדאי
אבטחת מידע היא היבט חשוב ביותר בכל ארגון משגשג. במיוחד עבור חברות דיגיטליות ותוכנה. זו אחריות שנופלת על כתפיהם של ההנהלה וגם של העובדים. כל
ברוכים הבאים לשנת 2020, השנה שבה כמעט כל מה שתרצו לייצר – אפשרי. אנחנו בטוחים ששמעתם בעבר את המושג מדפסת תלת מימד, ויש שטוענים שאפשרות
כולם יודעים היום שאבטחת מידע בארגון גדול היא לא "זבנג וגמרנו" אלא תהליך מתמשך. מכיוון שכיום הסיכונים שאורבים למידע העסקי לא רק מתרבים מיום ליום,
אחד מהדברים הראשוניים שאנשים שואלים בלימודי מקצוע הוא – האם יש ביקוש למקצוע שלי בשוק ומהי ההכנסה הממוצעת? נראה שזאת השאלה המתבקשת גם בלימודי העיצוב
אם בעבר, לפני כ-15 שנים, מהירות הטעינה של אתר היתה קשורה במהירות האינטרנט, שעות ההתחברות לאינטרנט וזמני הגלישה, ולרוב היינו צריכים להמתין שניות ודקות ארוכות,
שילוט לעסק חייב להתבסס על אפיון מדויק של בית העסק, וזאת בכדי לספק בסופו של דבר תוצר מושלם ומקצועי אשר מהווה אלמנט פרסומי ושיווקי מהמעלה
ביצוע סקר ע"י חברה מקצועית מאפשר לקבל הבנה מעמיקה יותר לגבי טיב השירות וכן שביעות הרצון של הלקוחות. ביצוע סקר ע"י מכון סקרים –
בעלי עסקים קטנים סבורים כי אין צורך בסרטון תדמית, וזאת משום שמדובר בנחלתם רק של חברות וארגונים גדולים. מדובר בטעות גדולה, ובמאמר הבא תבינו