המדריך המלא לניקיון יסודי במשרד

אחד מהשירותים החשובים ביותר שבעלי משרדים צריכים להכיר הוא שירות ניקיון.

ניקיון המשרד הוא דבר חשוב ביותר שמשפיע על ההרגשה של העובדים במשרד וכן על הרגשת הלקוחות ואנשי העסקים שמגיעים אליו.

בנוסף, המראה והאסתטיקה של המשרד, משפיעים על הרושם הראשוני שהאנשים שמגיעים למשרד רואים.

כלומר, משרד נקי, היגייני ויפה יוצר רושם ראשוני מרשים, מכובד ורציני, לעומת משרד מלוכלך ומאובק שיוצר רושם ראשוני רע.

לפיכך, מומלץ להשקיע בניקיון המשרד ולהעסיק חברת שירותי ניקיון מקצועית שתנקה לכם את המשרדים באופן קבוע, יעיל ומקצועי.

במדריך זה, נפרט על כל השלבים והדגשים שצריך לדעת על ניקיון משרדים.

 

בחירת חברת ניקיון משרדים

בחירת חברת הניקיון שתתאים לכם ולצרכים שלכם היא עניין חשוב ומשמעותי שדורש השקעה ובדיקה יסודית. עליכם לבחור חברת ניקיון אמינה, מקצועית ומשתלמת. מומלץ לבחור את חברת הניקיון למשרד שלכם על פי הפרמטרים הבאים:

 

ותק:

מומלץ לבחור בחברת ניקיון ותיקה בעלת הרבה ניסיון בתחום ניקיון המשרדים. בדרך כלל חברת ניקיון ותיקה מנוסה יותר מחברה צעירה ומספקת שירות מוצלח ומקצועי יותר.

 

צוות קבוע:

מומלץ לבחור בחברת ניקיון שמציעה לכם שירות של צוות קבוע. עובדי ניקיון קבועים יכירו את המשרד שלכם בצורה טובה יותר, יפתחו כלפיו תחושת נאמנות ומחויבות ואפילו יפתחו קשרי ידידות עם העובדים במשרד. הרגשת עובדי הניקיון במשרד חשובה מאוד משום שהיא באה לידי ביטוי ברמת הניקיון שלהם.

 

המלצות:

חובה לבחור חברת ניקיון לפי המלצות ממשרדים אחרים שהיא מספקת להם שירות. טרם בחירת החברה המתאימה לכם, מומלץ לבדוק על החברה באינטרנט ולחפש המלצות ותגובות על החברה. בדיקה זו תחסוך הרבה תלונות ותקלות בהמשך.

 

מחירים:

מומלץ להשוות את הצעת המחיר שחברת הניקיון תציע לכם למחירים של חברות אחרות. בדיקה זו תוודא עבורכם שהמחיר שחברת הניקיון מציעה לכם משתלם, ושהם אינם מרמים אתכם. לא מומלץ לבחור בחברה שמציעה מחיר זול בצורה משמעותית משל חברות אחרות משום שהמחיר מעיד על המקצועיות ועל השירות של החברה.

 

זמינות:

טרם בחירת חברת הניקיון המתאימה עבורכם, עליכם לבדוק שהחברה מציעה זמינות ברמה גבוהה באופן שיתאים עבורכם ועבור התדירות בה תרצו להזמין את צוות הניקיון.

 

תדירות ניקיון:

טרם בחירת חברת הניקיון, החליטו על התדירות בה תרצו להזמין את צוות הניקיון וודאו שהזמינות שהחברה מציעה מתאימה לצרכים שלכם.

 

חלוקת הראות ודגשים לצוות הניקיון

  1. שלב זה הוא שלב חשוב ומשמעותי בניקיון משרדים שימנע הרבה תקלות, תלונות ועוגמת נפש בהמשך. בשלב זה, עליכם לחלק הוראות ודגשים מדויקים בנוגע לניקיון המשרד ולאופן הטיפול בו. להלן מספר דוגמאות לדגשים שמומלץ להסביר לעובדים לפני תחילת עבודתם:
  • לפני שעובדי הניקיון יתחילו במלאכתם, הסבירו להם על כל האזורים שהם צריכים לנקות והדגישו שהניקיון צריך לכלול: ניקיון רצפה, ניקיון ריהוט, ניקיון שירותים וניקיון מטבחון.
  • במידה ויש במשרדים שלכם רצפה או רהיטים שדורשים ניקיון מיוחד, הסבירו לעובדי הניקיון על הרהיטים ועל חומרי הניקוי שאסור להשתמש בהם יחד עם הרהיטים האלו.
  • ודאו שעבודת צוות הניקיון לא מזיקה למשרדים וגורמת לנזקים שונים כגון נזקי רטיבות.

 

להעסקת חברת ניקיון משרדים מוצלחת, מקצועית ויעילה היכנסו: https://office-cleaning.co.il

 

אישה מנקה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram