עורך דין מקרקעין לחוזי שכירות הוגנים

אתם עומדים להשכיר בפעם הראשונה את הנכס ששייך לכם? רוצים להבטיח שבסופו של דבר, כאשר הדיירים ייכנסו לדירה שקניתם להשקעה תוכלו לישון בשקט? אם כך, אין ספק שצריך לבחור את האנשים הנכונים אבל צריך גם לדאוג שיהיה לכם חוזה הוגן. לכן, כאשר אתם רוצים לחתום על חוזה שכירות בהחלט כדאי יהיה לפנות אל עורך דין מקרקעין, כי הוא איש המקצוע שיוכל לעזור לכם בנושא. הוא האדם שיוכל לבדוק עבורכם כל מה שצריך לגבי החוזה והוא האדם שגם יעזור לכם אם, חלילה, תתעוררנה בעיות בעתיד, אז למה אתם מחכים?

 

מה עושים אם הדיירים לא יוצאים מהדירה?

 

נגמר החוזה הראשון והדיירים לא עוזבים את הבית? הם לא משלמים לכם או שאתם רוצים להוציא אותם מהדירה בגלל כל סיבה אחרת? אם כך, אין ספק שהסיטואציה שבה אתם נתונים מאוד מורכבת. אומנם זה נכון שאתם בעלי הבית, אך יחד עם זאת, הרבה פעמים החוק יגן דווקא על השוכרים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין מקרקעין שיוכל לעזור לכם, כי אחרת אתם עלולים להרגיש אבודים. עורך דין מקרקעין מכיר את החוקים ויוכל לסייע לכם במקרים של הפרת חוזה שכירות הרבה מער למה שנדמה לכם ולכן חשיבותו רבה. הוא יידע להזהיר אתכם ממה שעדיף לא לעשות ויוכל לעזור לכם לבחור את הצעדים הנכונים לכם.

 

איך תדעו לאיזה עורך דין לפנות?

 

בין אם הדיירים שלכם כבר עושים לכם צרות ובין אם מדובר על השלב שבו אתם חותמים על חוזה השכירות, כדאי יהיה להחליט מראש לאיזה עורך דין מקרקעין אתם פונים. האם עוה"ד שלכם מספיק מוכר? והאם למרות שהוא  בעל מוניטין ועסוק הוא גם יכול להיות זמין עבורכם ברגעי משבר? אין לדעת מתי באמת תזדקקו לעזרתו הדחופה של עוה"ד ולכן חשובה גם הזמינות שלו. עורך דין מקצועי הוא אדם שיודע לתת תשובה רצינית לכל לקוח והוא אדם שגם מקפיד על שירות כמה שיותר אדיב. לכן חשוב לברר כל מה שאפשר כי בצורה כזאת תדעו בוודאות שאתם בוחרים את האדם המתאים לעסקה שלכם.

 

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »