מיחזור משכנתא וכל הסיבות לבדוק את האפשרות הזאת ברצינות

אתם משלמים את אותה משכנתא כבר הרבה שנים? רוצים לעשות שינוי ולראות האם בכל זאת יש אפשרות להקטין את הריביות? או שאולי יש אפשרות לקצר את השנים הרבות שעוד נותרו לכם לתשלום? אם כך, ניתן לומר, במילים אחרות, שאתם מתעניינים במיחזור משכנתא כפי שניתן לעשות באתר שקוף. מיחזור משכנתא זו למעשה הפעולה שצריך לעשות כדי לסלק את המשכנתא שלקחתם לפני שנים ולקחת הלוואה חדשה. זה נשמע לכם כמו סינית? לא מבינים האם זה כדאי ומה תוכלו להרוויח מכך? אם כך, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם כי הוא מביא לכם מידע חשוב בנושא.

 

התאמת המשכנתא למצב החדש בחייכם

 

בדרך כלל אנשים פונים אל הבנק בגיל צעיר ומבקשים משכנתא להרבה מאוד שנים. זה קורה לרוב בין גיל 28 ועד גיל 40, שכן אלה הם השנים שבהן אנחנו מתחתנים ומקימים משפחות בישראל. עם זאת, ולמרות שבשלב הזה מתאימים לנו החזרים מסוימים, החיים שלנו כמובן דינאמיים ועם הזמן המצב הכלכלי שלנו משתנה. יש אומנם אנשים שהמצב הכלכלי שלהם רק נהרס ומתדרדר עם השנים אך יש גם אנשים שאצלם המצב הפוך והם רק מתחזקים מבחינה כלכלית. זה יכול לקרות כתוצאה מירושה שמקבלים מהמשפחה או כתוצאה מכך שעם חלוף השנים שני בני הזוג חוזרים לעבוד במשרות מלאות ומרוויחים יותר כסף. בנוסף לכך, לא אחת קורה שלפחות אחד מבני הזוג מקבל קידום בעבודה ומרוויח הרבה יותר, מה שכמובן אפשר לתרגם בהמשך להחזרים חודשיים גדולים יותר לבנק שממנו לקחתם את המשכנתא. לכן, אם גם אתם שמתם לב שהיום אתם יכולים למעשה להחזיר לבנק הרבה יותר כסף בחודש ובכך לחסוך לעצמכם ריביות ושנים של החזרים, למה שלא תעשו זאת? לפעולה כזאת קוראים מיחזור משכנתא והיום אפילו הבנקים בעצמם מציעים זאת ללקוחות שלהם. לכן אנחנו ממליצים לכם לקבוע פגישה עם הבנק ולראות האם זו אופציה שיכולה להיות רלוונטית גם אליכם, כי למה לא בעצם?

 

כמה תוכלו לחסוך?

 

אין ספק שאנשים שחושבים על מיחזור משכנתא רוצים, בסופו של דבר, לא לפגוע בחיי היום יום שלהם אלא להבין כמה הם באמת יוכלו לחסוך. לא קל לענות על השאלה הזאת אך זה בדיוק תפקיד הבנק – לעשות עבורכם את כל החישובים הללו. זה תלוי בשאלה באיזה מסלול המשכנתא שלכם נמצאת היום ולאיזה מסלול תעבירו אותה, אך לא בכך די. עוד נתון שחובה לקחת בחשבון זו העובדה שלמעשה כאשר אתם עושים מיחזור משכנתא אתם משלמים גם על הפעולה עצמה, ולא תמיד מדובר על סכום זניח. לכן חשוב לקחת את כל הנתונים, לעשות את החישוב הנדרש ולהבין כמה, בסופו של דבר, תוכלו לחסוך אם אכן תבחרו לעשות מיחזור למשכנתא הנוכחית שאתם משלמים לבנק.

 

אולי יעניין אותך גם

לחיצת יד
פיננסים
מה הוא ייעוץ ארגוני לחברות?

ייעוץ ארגוני לחברות נועד להשיג שיפור בתוצאות העסקיות ולשפר את התפוקה העסקית. היעזרות בגורם מנוסה ובעל תוצאות בשטח, יכולה להביא להחזר של ההשקעה על הייעוץ

קרא עוד »